  • 1. Data: 2024-06-22 18:29:16
    Temat: czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 2. Data: 2024-06-23 08:26:18
    Temat: Re: czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 22.06.2024 o 18:29, PiteR pisze:
    > od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    > Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    No, nie, raczej nikt się nie spodziewa że w tak drogim sprzęcie mogą być
    montowane tak badziewne baterie. Sam system też nie jest w porównaniu do
    Andka jakimś cudem programistycznym.

  • 3. Data: 2024-06-23 17:28:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Jun 2024 17:29:16 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    > Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    Nie, tam nie ma rzeczy znanych na Androidzie od 10 lat.
    Ostatnio dodali możliwość przesuwania ikon na pulpicie ;)
    Ale liczby ikon i tak nie zmienisz. Może za 50 lat (wówczas Siri może będzie po
    polsku).

    Nie uwierzysz jaki to archaik.

  • 4. Data: 2024-06-23 18:39:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.06.2024 o 18:29, PiteR pisze:
    > od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    > Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    Nie używam ale ostatnio miałem przyjemność używać maka z pakietem Adobe

    DOOOOOPY nie urywa ;-)

    podobno geniusz tkwi w cały ekosystemie. Sam ajfon nic nie zmieni ;-)

  • 5. Data: 2024-06-23 19:16:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    ... jesli masz zatwardzenie - to tak. ;)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 6. Data: 2024-06-23 22:01:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:nmfg7jhsm25gq181d8c5sn5slg7b0t8bj3@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    > Ostatnio dodali możliwość przesuwania ikon na pulpicie ;)
    > Ale liczby ikon i tak nie zmienisz. Może za 50 lat (wówczas Siri

    mogliby mnie zatrudnić jako doradcę ;)

    np jest meeting architektów oprogramowania
    i planuja nowy debilny pomysł.

    1. ekran wpisywania PINu złośliwie szybko znika
    gdy robimy to za wolno.

    remedy
    niech nie znika

    2. zegar jest za mały, chuja widzą osoby 50+

    remedy
    niech zegar będzie duży, mamy LCD od chuja

    3. z poziomu galerii nie daje się przenosić jpgów
    po pamieci wewn i karcie SD

    remedy
    niech się da przenosić

    4. system nie wie co to plik .url i nie otwiera strony www
    po pacnięciu w .url

    remedy
    niech system wie

    i tak dalej i tak dalej...

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 7. Data: 2024-06-23 23:56:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.06.2024 o 18:29, PiteR pisze:
    > od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    > Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    Wystarczy podnieść własne IQ w Andku :) W przypadku Ajfona, myślą za
    Ciebie :D. Wybieraj :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-06-24 07:21:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v5a5nr$32ha0$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Wystarczy podnieść własne IQ w Andku :) W przypadku Ajfona, myślą
    > za Ciebie :D. Wybieraj :D

    do poziomu debili programistów andka ;)

    no wybieram ajfon
    Jak wszyscy inżynierowie i Rosjanie.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2024-06-24 10:38:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.06.2024 o 07:21, PiteR pisze:

    > do poziomu debili programistów andka ;)

    Jak g...o nie umie pływać...to mówi ze woda jest za rzadka :D

    > no wybieram ajfon
    > Jak wszyscy inżynierowie i Rosjanie.

    Dla mnie Ajfon jest nieprzydatny. Za dużo korzystam z usług google a
    dwóch telefonów nie chce mi się nosić.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-06-24 13:07:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 22 Jun 2024 17:29:16 +0100, PiteR wrote:
    > od ciężkiego debilizmu programistów Androida?
    > Czy wszystko bedzie w Ajfonie logiczne i przewidywalne?

    W Anglii? Może więcej.

    Wszystko na pewno nie.

    Przecież to firma znana z tego, ze wie lepiej :-)

    J.