  • Data: 2010-05-20 09:11:39
    Temat: Re: czy ktoś wie jak wyłączyć alarm w zamkniętej Vectrze?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na parkingu strzeżonym obok mojego bloku stoi Vectra, ok. 2 letnia
    > od 30 godzin wyje alarm (niezły akumulator)
    > właściciel jest nieosiągalny, straż miejska nie może nic zrobić, bo to
    > teren prywatny, policja nie może nic zrobić, bo to własność prywatna i
    > do tego na parkingu strzeżonym
    > czy ktoś ma pomysł jak to wyłączyć? a może ktoś umie sprytnie otworzyć
    > vectrę. wyłączę alarm :)
    > nie chcę tłuc szyby, bo może mnie ktoś zauważyć i byłaby to droga
    > impreza

    kiepsko to widzę, Vectra ma "dead lock-a" więc jeżeli zaryglował zamki to
    dostanie się do samochodu metodami "pokojowymi" nie wyjdzie, najprędzej
    byłoby zamanewrować przy lince maski, otworzyć ją i teraz w zależności czy
    alarm jest fabryczny używający 'klaksonów' - wówczas je odłączyć, a jeżeli
    jest dołożony alarm z własną syrenką z podtrzymaniem to pewnie na podszybiu
    ją zamontowali więc trzeba by się do niej dostać i np. zapchać ją szmatą,

    brat