  • 41. Data: 2010-08-25 23:52:04
    Temat: Re: czy do peugeot 307 można zamontować gaz
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bagno

    > Akurat to nie zarząd. Chodziło mi o to, że nie każdy ma na takie rzeczy
    > czas. A poza tym to nie kilka tysięcy tylko przynajmniej kilkanaście.

    To musi być bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i prawo
    w prezencie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-08-26 08:29:26
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    > begin bagno

    > To musi być bardzo bogata firma skoro rozdanie po 10 tys. na lewo i prawo
    > w prezencie. ;-)

    Widocznie musi.

  • 43. Data: 2010-08-26 08:33:05
    Temat: Re: czy do peugeot 307 mo?na zamontowa? gaz
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 25.08.2010 bagno <b...@o...pl> napisał/a:

    > Tragedia. Chyba sobie dam spokój bo szukałem w miare ekonomicznego
    > auta a to jest zupełnie przeciwieństwo. Poszukam chyba jakiegos diesla.

    Nieekonomiczne to są diesle.
    --
    Samotnik

  • 44. Data: 2010-08-26 08:41:35
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4c758b33$0$21004$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czyli patrzac na ceny gazu wychodzi taniej niz jakilkowiek diesel. Tak,
    > wiem, zaraz odezwa sie CI ktorym diesle pali w miescie 5l/100km. Jezdzilem
    > 307 HDI 110KM - w miescie palil 8,5l/100km.

    Ten podobno pali jednak 10 (i to raczej minimum 10) na automacie i jakieś
    8 na półautomacie.

    Wydaje mi się, że co by z tym nie zrobić to tanio nie będzie.

  • 45. Data: 2010-08-26 08:42:12
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    .

    > Nieekonomiczne to są diesle.

    Pod jakim względem ?

  • 46. Data: 2010-08-26 09:02:50
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > A nie przyszło ci do głowy, że można zarabiać 10000 netto i nie mieć czasu
    > na pierdoły ? Gdyby ktoś z zarządu usłyszał, że ma jakimiś autami handlować
    > dla kilku tysięcy to by chyba padł ze śmiechu. Ja niestety zarabiam troche
    > mniej i dlatego mi zaproponowali auto.

    Mój prezes zarabia dużo dużo dużo więcej odemnie (min. 15 tys) i nie
    tak dawno jak odbył się "przetarg" dla pracowników (sprzedawaliśmy
    nasze stare Skody Octavie) to wystartował w "przetargu" i kupił
    wszystkie ...
    Ja też w przetargu startowałem ale z własnym pracodawcą ciężko się
    "licytuje" ..
    Samochód służbowy ma duużo lepszy i nowszy , prywatne też dużo lepsze
    i nowsze ...

    Ale widać chciał coś taniego i pewnego na "prezent" albo handel ...

    Niestety Ci co mają kasę i dużo zarabiają bardzo często są
    niesamowicie skąpi i potrafią mimo że zarabiają bardzo dużo szukać
    możliwości "dorobienia" ...

    Więc jeśli by na czymś by dało się "zarobić" to zapewne z tego by
    skorzystali ...

  • 47. Data: 2010-08-26 09:38:42
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > Na szczęście ja mam znajomych którzy nie próbują na mnie zarobić.

    to tylko pogratulować, po co więc pytasz nas? Skoro masz takich dobrych
    znajomych ich zapytaj na pewno udzielą Ci kompetentnej odpowiedzi.

    > Jak nie wierzycie, że można coś kupić okazyjnie to wasz problem.

    życie tego uczy, wielu z nas już się przejechało.

    --
    krzysiek82

  • 48. Data: 2010-08-26 09:48:50
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > to tylko pogratulować, po co więc pytasz nas? Skoro masz takich
    > dobrych znajomych ich zapytaj na pewno udzielą Ci kompetentnej
    > odpowiedzi.

    A czy "nie próbować zarobić" oznacza automatycznie "znać się na
    montowaniu gazu do peugeot 307" ? Debilny tekst.

    > życie tego uczy, wielu z nas już się przejechało.

    Przykro mi. Ja tam kilka razy interesy ze znajomymi robiłem i dobrze
    na tym wyszedłem.

    Dużo bardziej boje się kupić samochód od osoby której nie znam.

  • 49. Data: 2010-08-26 09:50:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 26.08.2010 bagno <b...@o...pl> napisał/a:

    > Pod jakim wzgl?dem ?

    Pieniędzy na paliwo. Weź kalkulator i policz, ile kosztuje paliwo konieczne
    do przejechania 100km dieslem i na gazie. Oczywiście przy obecnych cenach,
    bo faktycznie, może sie stać tak, że ON wróci do ceny 3 zł za litr, a gaz
    zdrożeje 2,50. Tylko jakoś od paru lat różnica jest spora.

    Materiał do wyliczeń: mam dwa samochody porównywalnej wielkości, jeden na
    LPG, drugi diesel. Diesel pali 7,5 na trasie, ten z LPG 10-11.
    --
    Samotnik

  • 50. Data: 2010-08-26 09:54:55
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    bagno pisze:
    > Tragedia. Chyba sobie dam spokój bo szukałem w miare ekonomicznego
    > auta a to jest zupełnie przeciwieństwo. Poszukam chyba jakiegos diesla.

    diesel wcale nie wyjdzie taniej niż LPG, poszukaj auta z silnikiem o
    mniejszej pojemności i ze skrzynią manualną. Np moja astra spala ok 9l w
    cyklu mieszanym i jestem z tego bardzo zadowolony. Silnik prosty żadnych
    wynalazków jak w nowszych autach typu wymieniony tu 307 które się sypią
    po prostu.

    --
    krzysiek82