  • Data: 2009-04-17 12:20:03
    Temat: Re: czy LCD nadają się tylko do HD ???
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 17, 9:20 am, Ormianin <o...@c...epf.pl> wrote:
    > Widziales jak wyglada nawet dobrej jakosci obraz SD przeskalowany na
    > duzym odbiorniku LCD?

    owszem widziałem u ludzi - TRAGEDIA!

    > Natywnej z dekodera SD nie uzyskasz, musialbys miec cyfrowe zrodlo HD i to
    > glownie po HDMI... uzyskasz tylko przeskalowany obraz do natywnej LCD i tu
    > glownie jakosc zalezy to tez od elektroniki LCD i dekodera sat

    stawiałbym raczej na "elektronikę LCD", a raczej na oprogramowanie
    telewizora!

    kolega ma zewnętrzny tuner tv podłączony do analogowej kablówki i
    dający na wyjściu nie tyle przeskalowany co inteligentnie
    INTERPOLOWANY obraz wysokiej rozdzielczości (do wyboru jaką natywną
    będzie miał monitor LCD)

    efekt jest SUPER! (pod warunkiem dostowania tej rozdzielczości tej
    interpolowanej do rozdzielczości monitora)

    czy naprawdę nie ma dostępnych obecnie w sprzedaży telewizorów LCD
    umiejących sobie zinterpolować obraz z SD do rozdzielczości WŁASNEGO
    ekranu?
    przecież to w sumie standardowy już algorytm z popularnymi
    dedykowanymi czipsetami!