eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyczy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione pytanie ;) › Re: czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione pytanie ;)
    From: Arkady <a...@f...ad>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: czy 7 calowa navi zasłania szybę ? Odpowiedź na kiedyś postawione
    pytanie ;)
    Date: Sat, 01 Oct 2011 15:11:24 +0200

    W dniu 2011-10-01 13:26, Dykus pisze:
    > Witam,

    > Żeby pasażer nie czuł się dyskryminowany i też wiedział którędy będziemy
    > jechać (zwłaszcza, gdy jedziemy z kimś kumatym) i ile do końca trasy? :)
    > Poza tym chyba mniejszy problem z kablem do zapalniczki, która jest na
    > środku?
    > Na działanie nie ma wpływu? Jakby nie było z jednej strony metalowy
    > słupek... na środku szyby jest więcej "otwartej przestrzeni"?

    Żartujesz chyba... Jakie więcej przestrzeni? Jak miałem jeszcze starego
    Wizarda, który hulał dzięki zewnętrznemu modułowi GPS na BT, siedział on
    sobie (moduł) w małym schowku przy zegarach a wrzucałem go dla testu
    także do kieszeni na drzwiach oraz do schowka. Nie było absolutnie
    żadnego problemu z sygnałem. Od początku jeżdżę z uchwytem tela po lewej
    stronie na szybie tak, by bez odrywania ręki od kierownicy móc obsłużyć
    ekran (np. odebrać rozmowę i przełączyć na tryb głośnomówiący) a
    jednocześnie by nie przeszkadzał w kręceniu kierownicą (akurat mam
    długie palce więc da się tak ustawić). Zapewniam Cię że GPS ma
    wystarczającą czułość by taka "zawada" jak słupek nie stanowiła dla
    niego żadnego problemu, tym bardziej że dookoła ma dużo przestrzeni
    dostępnej przez szyby (chyba że jest metalizacja).

    Arek Skwarek