  • 21. Data: 2011-01-14 21:25:40
    Temat: Re: czy 20% za przedluzenie gwarancji do 5 lat to nie za duzo?
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-01-14 11:42, SW3 pisze:

    > To chyba by było odwrotnie.

    Dobrze, zastosowałem tylko dziwna składnię :) powinienem czytelniej
    napisać "nie zakładają że co piąty jest" a napisałem "zakładają że co
    piaty nie jest".

  • 22. Data: 2011-01-14 21:27:06
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ta teoria jest tak samo naciągana jak twierdzenia banków że 13% kredytów
    > jest nie do odzyskania. Wmawiają nam że to nasza wina a my potulnie
    > przytakujemy.

    Niestety jako były pracownik banku muszę potwierdzić że stopa kredytów
    tzw. straconych jest rzeczywiście absurdalnie duża.

  • 23. Data: 2011-01-14 21:30:08
    Od: Padre <P...@n...net>

    > JEśli ubezpieczyciel/gwarant sam sobie wpisuje w umowę, ze telewizor
    > moze upaść - no to sory, nie nazywajcie mnie oszustem, jeśli z tego
    > skorzystam.

    Czyli wg. ciebie miedzy fotoradarami ograniczenie prędkości w zasadzie
    nie obowiązuje? Wiesz co to jest "społeczeństwo"? Nie brnij ...

  • 24. Data: 2011-01-16 20:54:12
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-13 23:59, ToMasz pisze:

    > ten tv który mam ma 23 lata. tak wiec 5 to tak nie za długo.
    > powiedziałbym ze 10 to tak zakładam ze pożyje (ten nowy)

    przy obecnym tempie rozwoju technologii nie ejst wazne ile pożyje ale za
    ile lat będzie przestarzały ;-) odpowiedź ? imo za 3-5 lat zapragniesz
    nowego

  • 25. Data: 2011-01-17 14:20:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czyli wg. ciebie miedzy fotoradarami ograniczenie prędkości w zasadzie nie
    > obowiązuje? Wiesz co to jest "społeczeństwo"? Nie brnij ...

    Ograniczenia z zasady powinny być w formie "zalecanej prędkości", a nie
    nakazu.

  • 26. Data: 2011-02-01 23:01:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 20:31:11 +0100, Jan Rudziński napisał(a):
    > Cześć wszystkim
    > Ciekawe. Brałem sprzęt na raty 0% i w Euro i MediaMarkcie i nigdzie nie
    > płaciłem za żadne ubezpieczenie.
    > Chociaż faktycznie proponowali.

    Mi w Euro próbowali wmówić że ubezpieczenie jest obowiązkowe. Uznałem że
    chrzanię taki biznes... Potem poczytałem regulamin, zadzwoniłem na infolinię
    z pytaniem czy faktycznie jest obowiązkowe bo tak mi powiedziano. Od razu
    padło pytanie "kto panu to powiedział, w którym sklepie o której godzinie".
    Że byłem wkurzony to powiedziałem... Następnego dnia w tym samym miejscu
    nikt nie próbował wmuszać ubezpieczenia ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944