  • 1. Data: 2011-01-13 23:47:39
    Temat: BD-Live - opinie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio tak chodze sobie po sklepach i mysle nad jakims odtwarzaczem.
    No i spotkalem sie z odtwarzaczami Blue Ray i funkcjonalnoscia
    BD-Live, czyli ciaganiem materialow video z sieci.

    Czy to wogole ma sens, jak to dziala, co mozna sobie obejrzec itp.?
    Czy sa odtwarzacze BD co oprocz BD-Live moga takze odtwarzac z dyskow
    sieciowyc po sambie (zasob sieciowy w windows)? Czyli gramy pliki z
    filmami sciagnietym z sieci?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-14 10:54:42
    Temat: Re: BD-Live - opinie
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-01-14 00:47, a...@p...pl pisze:
    > ostatnio tak chodze sobie po sklepach i mysle nad jakims odtwarzaczem.
    > No i spotkalem sie z odtwarzaczami Blue Ray i funkcjonalnoscia
    > BD-Live, czyli ciaganiem materialow video z sieci.

    Nie ma czegoś takiego jak Blue-ray... :-P

    > Czy to wogole ma sens, jak to dziala, co mozna sobie obejrzec itp.?

    To co udostępni w sieci producent płyty. Po prostu wchodzisz z menu
    płyty na specjalny serwis on-line.

    > Czy sa odtwarzacze BD co oprocz BD-Live moga takze odtwarzac z dyskow
    > sieciowyc po sambie (zasob sieciowy w windows)? Czyli gramy pliki z
    > filmami sciagnietym z sieci?

    Po sambie to nie wiem, ale pd DLNA jak najbardziej.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2011-01-17 00:28:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Nie ma czegoś takiego jak Blue-ray... :-P

    jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

  • 4. Data: 2011-01-17 06:28:21
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-17 01:28, Padre pisze:

    > jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

    BLU-RAY DISC

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2011-01-18 02:58:00
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-01-17 07:28, pawell32 pisze:

    > BLU-RAY DISC

    Hę?

  • 6. Data: 2011-01-18 09:04:33
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    > jak nie ma? Wpisz w Google - 94 miliony wyników to nic? :)

    Co tylko potwierdza tezę, że ogromna liczba osób to chroniczni idioci ;P

  • 7. Data: 2011-01-18 12:07:05
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 18 Jan 2011 10:04:33 +0100, Wiewior <j...@t...cy> wrote:

    >Co tylko potwierdza tezę, że ogromna liczba osób to chroniczni idioci ;P

    mam nadzieje, ze to nie do mnie bylo skierowane? Czlowieka pytajace
    nazywasz idiota?

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-01-18 12:13:37
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy BD-Live w odtwarzaczu jakiegos producenta, to bedzie "obslugiwalo"
    tylko serwisy od niego (tego jednego wlasciwego) czy generalnie innych
    tez? Dostep do serwisow BD-Live to sie jakos konfiguruje (dodaje
    inne)?

    Czy dostep do BD-Live serwisow mozna miec takze z uzyciem media
    playerow (roznej masci, coraz ich wiecej) lub nowoczesniejszych
    telewizorow z wyjsciem w swiat? A czy jest cos takiego jak BD-Live for
    PC ?

    Wiem, ze jest google, ale calego internetu nie da sie przeczytac!!
    (:-) i dlatego szukam "skrotow wiedzy" u osob, ktore z pewnym rzeczami
    sie spotkaly. Ja jak wiem, to takze przekazuje swoja wiedze. Mozecie
    sprawdzic na grupach, ze sie udzielam.

    Pozdrawiam wszystkich nawet tych o uwazaja innych za idiotow albo sa
    idiotami. To tez ludzie.

    --
    ThinkXtra