  • Data: 2012-12-22 14:43:36
    Temat: Re: czujnik cisnienia jako czujnik poziomu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Oczywiście. I takie problemy są, tyle że zwykle masz tam żarówkę czy
    > wentylator... a jak drogą elektronikę to się ją na czas burzy odłacza
    > albo stosuje ochronniki.

    Miałem na myśli pomysł doprowadzenia kablem zasilania ze stodoły do
    studni a nazad transmisję danych przez radio. Chyba że źle zrozumiałem
    i nie tak miało być.

    > Pomysł ciekawy ale: cena stacji; ryzyko, że jednak nie termistor; odczyt
    > tyko w jednym miejscu (tak, wiem że są do komputera i web).

    Tak to sobie naprędce wymyśliłem. Nie upieram się.

    > A widzisz - czyli jednak rurka i kabel - kilkadziesiąt cm wody w studni
    > to jednak sporo.
    > Chyba jednak trzeba będzie się przeprosić z helipotem...

    Ja się na tego helipota nigdy nie gniewałem. To wszystkie inne pomysły
    odbieram jako udziwnienie. Nie znam dokładnie warunków miejscowych,
    ale może nawet transmisję danych ze studni do stodoły da się zrobić
    za pomocą sznurka. To znaczy w studni pływak i bloczek, a pomiar już
    pod dachem. To by było bardziej odporne na te wszystkie pierony.

    Jarek

    --
    Stodoła płonie a w niej ludzie jacyś są,
    Sołtys chyba już zwołał prawie pół wsi, pomagaj i ty.