  • Data: 2010-08-26 20:35:26
    Temat: Re: czestotliwosciomierz do pomiary f swiatla laserowego
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sie, 20:10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chwalac sie - prosciej to policzylem :-)

    Przciez policzyles dokladnie tak samo (no, podzieliles
    a ja odjalem dwa gotowe wyorki) tylko czesc zrobiles
    'w pamieci', a ja w przeciwna strone, dodalem conieco
    dla komentarza. Nie zawsze superkrotkie rachunki
    sa uzasadnione dydaktycznie;)

    > A jak Tornadowi pisalem o rakiecie, to sie chyba obrazil po raz
    > pierwszy :-P

    Takie zycie;)

    Z dobrymi zagarami to i samolot wystarcza.
    Satelity GPS widza na wzajem swoj sygnal mijajac sie?
    Raczej nie.

    A, jeszcze jedna uwaga do Tornada. Jesli nei chce mierzyc
    predkosci z dokaldnoscia do (v/c) to niech na obu platformach
    (ruchomej i stojacej) bedzie na raz caly zestaw - i nadajnik,
    i odbiornik. Ech, widze kolejna fale problemow technicznych:)

    Ale jesli tornad zalatwi co najmniej dwa przenosne zegary
    atomowe i kukuruźnika, mozemy brac sie do roboty.

    pozdrawiam
    bartekltg