  • Data: 2010-08-24 19:20:52
    Temat: Re: czestotliwosciomierz do pomiary f swiatla laserowego
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:<k448769ubobjecustbklus9s8sb3cplis7@4ax.com>

    > Albo chodzi raczej o usunięcię niejednoznaczności modulo długość fali.

    Modulo długość fali jest istotna przy pomiarze odległości. Wtedy
    przydaje się zmiana częstotliwości nośnej żeby usunąć tę nieoznaczoność.
    Przy obiekcie ruchomym tempo zmiany fazy powiedziałoby o prędkości. Ale
    możliwe że byłoby to trudniejsze do pomiaru niż częstotliwość wynikowa.
    To moje przemyślenia ze stosowania detekcji homodynowej ale akurat nie w
    tych zastosowaniach.

    MD