  • 11. Data: 2010-07-11 18:46:54
    Temat: Re: częstotliwości sygnałów na linii telefonicznej...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > A użytkownicy wynalazku wątkotwórcy dojdą, że można robić sobie jaja,
    > wydając z siebie w miarę rytmiczne "buuup... buuup...buuup", bo tak to
    > mniej więcej brzmi :-) Jak się nie da uzyskać odwrócenia baterii, to
    > trzeba kombinować z dźwiękami.

    A to nie mogą nagrać na dyktafonie oryginalnego "buuup... buuup...buuup"?
    Jak ktoś jest jajcarz, to na takiego nie ma rady.

    Jarek

    --
    Oto gwóźdź do politycznej..., zgadywanka, Andrzeja Leppera.

  • 12. Data: 2010-07-11 20:34:43
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wydając z siebie w miarę rytmiczne "buuup... buuup...buuup", bo tak to
    > mniej więcej brzmi :-) Jak się nie da uzyskać odwrócenia baterii, to

    e, o to się specjalnie nie martwię :)
    Najpierw to trzeba się dodzwonić (wiedzieć gdzie), potem znać hasło, a w
    ogóle nie wyobrażam sobie, żeby akurat ktoś się bawił wyłączaniem...
    Tak, że to problem nie jest imho.

  • 13. Data: 2010-07-12 21:34:11
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A to nie mogą nagrać na dyktafonie oryginalnego "buuup... buuup...buuup"?
    > Jak ktoś jest jajcarz, to na takiego nie ma rady.

    Dyktafonem nie będzie jaj. Jak dobiorą właściwy, ludzki głos, to będzie
    dopiero ubaw. Coś mi się kołaczą po głowie opisy dawnego phreakowania
    (???) po amerykańsku. Np. znaleźli jakiś gwizdek powodujący zaliczenie
    wrzuconej monety, czy inne takie duperele. Jakieś blue boxy, czy inne
    takie. Stąd mi się kojarzyło. U nas to nie działało ale Amerykanie mieli
    wcześniej nowoczesne centrale, które jednak na początku jeszcze nie były
    idioto odporne. Dzięki temu powstało u nich sporo dziwnych patentów.
    Dopiero potem dorobili się zabezpieczeń. A z nimi reszta świata.
    Maciek

  • 14. Data: 2010-07-17 16:17:01
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Jul 2010 23:34:11 +0200, Maciek <m...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >idioto odporne. Dzięki temu powstało u nich sporo dziwnych patentów.
    >Dopiero potem dorobili się zabezpieczeń. A z nimi reszta świata.

    np.

    placenie karta kredytowa przez telefon poprzez podanie jej numeru i
    nic wiecej.

    facet dawal swojej kochance karte i idz kochanie na zakupy i kup sobie
    cos ladnego

    zrobienie przelewu po zalogowaniu sie do banku (login/haslo) i zadnej
    dalszej autoryzacji przelewow.

    --
    ThinkXtra