  • Data: 2010-11-16 16:47:54
    Temat: Re: często przepalające sie halogeny
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 16:33, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "bobofrut" <r...@g...com> napisał w

    > Zmienic marke zarowek, albo kupic sobie lampe ze swietlowkami a ich
    > w ogole nie wlaczac.
    >
    > Warto by zmierzyc napiecie jakie tam masz - ale to pewnie zbyt
    > trudne.
    >
    > Jesli to dekoracyjne, to mozna jeszcze sprobowac kupic wklady
    > diodowe [LED].
    >
    > J.

    Te halogeny pełnią rolę oświetlenia, nie są dekoracyjne. Próbowałem
    różnych marek, te najtańsze jak i te z wyższej półki i zawsze to samo.
    Napięcia nie sprawdzałem, jesli okaże sie za wysokie w jaki sposób
    powinno sie je porawić. Jeszcze raz sory za te lamerskie pytania ale
    naprawde nie mam pojęcia jak sie za to zabrać, zanim poprosze o pomoc
    fachowca chciałbym sie upewnić, że to konieczne.