-
1. Data: 2003-01-04 06:39:39
Temat: czasy usunięcia awarii na p.i.k
Od: "Bartek" <m...@b...com>
Rosną. Rosną w zastraszającym tępie.
Już nie piszą po kilkudziesięciu minutach "Awaria została usunięta"
->patrz Awaria Gdańsk
czas naprawy od 19 do czwartej rano z groszami..
->albo ostatnia Awaria z uwierzytelnieniem na terenie całej Polski
strach się bać co dalej....
--
Mixer - Bartek Wos
-
2. Data: 2003-01-04 17:10:49
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: m...@n...pl
Bartek <m...@b...com> wrote:
> Rosną. Rosną w zastraszającym tępie.
> Już nie piszą po kilkudziesięciu minutach "Awaria została usunięta"
> ->patrz Awaria Gdańsk
> czas naprawy od 19 do czwartej rano z groszami..
> ->albo ostatnia Awaria z uwierzytelnieniem na terenie całej Polski
> strach się bać co dalej....
nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
tego typu rzeczy.
pz
mazek
--
http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89
-
3. Data: 2003-01-04 18:53:16
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>
Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:av72kr$6d2$1@news2.ipartners.pl...
> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie
firma,
> która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i
innego
> tego typu rzeczy.
otoz to, jeszcze chcialbym dodac iz TPSA przeciez obiecala wymienic
routery uslugowe pod koniec stycznia, wiec przeczekajmy cierpliwie te
ostanie dni i bedzie ok ;-)
Lepton
-
4. Data: 2003-01-04 18:53:31
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl>
> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
> która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
> tego typu rzeczy.
Nikt nie lubi chwalic sie tego typu rzeczami. Szkoda. Po pierwsze
poinformowany uzytkownik to bardziej zadowolony uzytkownik od
niepoinformowanego uzytkonika. Po drugie - sumienne informowanie o awariach
i planowanych przerwach daloby jako takie rozeznanie jak dziala dana
usluga/isp/ipp. I chyba to osotanie powoduje, ze bohaterem p.i.k jest
praktycznie jedna firma.
r.
-
5. Data: 2003-01-05 08:52:49
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>
m...@n...pl wrote:
> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
> która informuje o swich usterkach.
Mimo wszystko chwała należy się NASK-owi, oni pierwsi poważnie
podeszli do p.i.k. łącząc go ze swoim systemem ticketowym.
TPSA na polu p.i.k. ledwie raczkuje.
p.
--
Beware of he who would deny you access to information, for in his
heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)
-
6. Data: 2003-01-05 08:53:05
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: "tm" <e...@p...fm>
<m...@n...pl> wrote in message
news:av72kr$6d2$1@news2.ipartners.pl...
> nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
> pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
> która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
A moze nalezaloby to zinterpretowac tak: jest to jedyna firma, ktora ma az
tyle awarii :). Inne firmy/instytucje takze zamieszczaja tam informacje o
awariach.
Nalezy oczywiscie wziac pod uwage wielkosc sieci TP, nieporownywalna z
zadnym innym providerem.
tom
-
7. Data: 2003-01-05 12:15:56
Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>
Użytkownik "tm" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
news:av82q4$bma$1@news.tpi.pl...
> Nalezy oczywiscie wziac pod uwage wielkosc sieci TP, nieporownywalna
z
> zadnym innym providerem.
Tak, zgadzam sie, ale chociaz wielkosc sieci TP jest bardzo bardzo
ogromna, to i tak ilosci awarii sa jeszcze wieksze, i kazdy o tytm wie,
swiadczyc o tym moga arykuly takie jak
http://nt.interia.pl/news?inf=341209 dobrze ze TPSA przyznala sie
chociaz do bledu i obiecala wymienic routery pod koniec stycznia,
jezeli to prawda i pomoze cos wymiana routerow uslugowych to napewno
mniej bedzie komunikatow na p.i.k
Lepton