eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › czasy usunięcia awarii na p.i.k
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2003-01-04 06:39:39
    Temat: czasy usunięcia awarii na p.i.k
    Od: "Bartek" <m...@b...com>

    Rosną. Rosną w zastraszającym tępie.
    Już nie piszą po kilkudziesięciu minutach "Awaria została usunięta"

    ->patrz Awaria Gdańsk
    czas naprawy od 19 do czwartej rano z groszami..

    ->albo ostatnia Awaria z uwierzytelnieniem na terenie całej Polski


    strach się bać co dalej....
    --
    Mixer - Bartek Wos


  • 2. Data: 2003-01-04 17:10:49
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: m...@n...pl

    Bartek <m...@b...com> wrote:
    > Rosną. Rosną w zastraszającym tępie.
    > Już nie piszą po kilkudziesięciu minutach "Awaria została usunięta"
    > ->patrz Awaria Gdańsk
    > czas naprawy od 19 do czwartej rano z groszami..
    > ->albo ostatnia Awaria z uwierzytelnieniem na terenie całej Polski
    > strach się bać co dalej....
    nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
    która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
    tego typu rzeczy.

    pz
    mazek



    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89


  • 3. Data: 2003-01-04 18:53:16
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>


    Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:av72kr$6d2$1@news2.ipartners.pl...

    > nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    > pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie
    firma,
    > która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i
    innego
    > tego typu rzeczy.

    otoz to, jeszcze chcialbym dodac iz TPSA przeciez obiecala wymienic
    routery uslugowe pod koniec stycznia, wiec przeczekajmy cierpliwie te
    ostanie dni i bedzie ok ;-)


    Lepton


  • 4. Data: 2003-01-04 18:53:31
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl>

    > nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    > pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
    > która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
    > tego typu rzeczy.
    Nikt nie lubi chwalic sie tego typu rzeczami. Szkoda. Po pierwsze
    poinformowany uzytkownik to bardziej zadowolony uzytkownik od
    niepoinformowanego uzytkonika. Po drugie - sumienne informowanie o awariach
    i planowanych przerwach daloby jako takie rozeznanie jak dziala dana
    usluga/isp/ipp. I chyba to osotanie powoduje, ze bohaterem p.i.k jest
    praktycznie jedna firma.

    r.


  • 5. Data: 2003-01-05 08:52:49
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    m...@n...pl wrote:
    > nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    > pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
    > która informuje o swich usterkach.

    Mimo wszystko chwała należy się NASK-owi, oni pierwsi poważnie
    podeszli do p.i.k. łącząc go ze swoim systemem ticketowym.
    TPSA na polu p.i.k. ledwie raczkuje.

    p.

    --
    Beware of he who would deny you access to information, for in his
    heart he dreams himself your master. -- Commissioner Pravin Lal
    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)


  • 6. Data: 2003-01-05 08:53:05
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: "tm" <e...@p...fm>


    <m...@n...pl> wrote in message
    news:av72kr$6d2$1@news2.ipartners.pl...

    > nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    > pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
    > która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego

    A moze nalezaloby to zinterpretowac tak: jest to jedyna firma, ktora ma az
    tyle awarii :). Inne firmy/instytucje takze zamieszczaja tam informacje o
    awariach.
    Nalezy oczywiscie wziac pod uwage wielkosc sieci TP, nieporownywalna z
    zadnym innym providerem.

    tom


  • 7. Data: 2003-01-05 12:15:56
    Temat: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>


    Użytkownik "tm" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:av82q4$bma$1@news.tpi.pl...

    > Nalezy oczywiscie wziac pod uwage wielkosc sieci TP, nieporownywalna
    z
    > zadnym innym providerem.

    Tak, zgadzam sie, ale chociaz wielkosc sieci TP jest bardzo bardzo
    ogromna, to i tak ilosci awarii sa jeszcze wieksze, i kazdy o tytm wie,
    swiadczyc o tym moga arykuly takie jak
    http://nt.interia.pl/news?inf=341209 dobrze ze TPSA przyznala sie
    chociaz do bledu i obiecala wymienic routery pod koniec stycznia,
    jezeli to prawda i pomoze cos wymiana routerow uslugowych to napewno
    mniej bedzie komunikatow na p.i.k


    Lepton

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: