eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipczasy usunięcia awarii na p.i.k › Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfeed.gazeta.pl!virgin
    !moderators!sal
    From: "rashman" <w...@k...pl.tomoznawyciacprzyodpowiadaniu.com.waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: czasy usuni?cia awarii na p.i.k
    Date: Sat, 4 Jan 2003 18:53:31 +0000 (UTC)
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <av75rj$7hq$1@news.tpi.pl>
    References: <av58ud$i94$1@news.tpi.pl> <av72kr$6d2$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1041706411 18126 10.201.6.118 (4 Jan 2003 18:53:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jan 2003 18:53:31 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Original-To: s...@v...gazeta.pl
    X-Original-Date: Sat, 4 Jan 2003 18:32:41 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pa11.jastrzebie.sdi.tpnet.pl
    X-Original-X-Trace: news.tpi.pl 1041701560 7738 217.96.207.11 (4 Jan 2003 17:32:40
    GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jan 2003 17:32:40 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:55727
    [ ukryj nagłówki ]

    > nie to żebym chciał bronić TPSa i jakości ich usług, ale zauważ, że
    > pośród licznej grupy providerów w PL jest to jedyna praktycznie firma,
    > która informuje o swich usterkach. Pomijam czas ich usunięcia i innego
    > tego typu rzeczy.
    Nikt nie lubi chwalic sie tego typu rzeczami. Szkoda. Po pierwsze
    poinformowany uzytkownik to bardziej zadowolony uzytkownik od
    niepoinformowanego uzytkonika. Po drugie - sumienne informowanie o awariach
    i planowanych przerwach daloby jako takie rozeznanie jak dziala dana
    usluga/isp/ipp. I chyba to osotanie powoduje, ze bohaterem p.i.k jest
    praktycznie jedna firma.

    r.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: