  • 11. Data: 2011-02-06 14:21:41
    Temat: Re: czasami nie pojawiają się obrazki img
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-02-05 21:26, vcore pisze:
    > A jesteś pewien że ten problem występuje w każdej przeglądarce? Z tego
    > co pamiętam w operze jest coś takiego jak limit ilości połączeń, i jak
    > się go zmniejszyło poniżej 20 to niektóre obrazki się nie ładowały, może
    > w Twojej przegladarce jest podobnie

    Każda przeglądarka ma limit X połączeń, ale to jest ilość połączeń jaką
    może wykonywać jednocześnie. Gdy jest więcej plików do pobrania to po
    prostu je pobiera kolejno, po X na raz.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2011-02-06 14:26:41
    Od: j...@p...onet.pl

    Dzisiaj obrazki znowu widać!
    Czy mógł być to jakiś problem firmy hostingowej?

  • 13. Data: 2011-02-06 16:19:06
    Od: www Trojmiasto <a...@t...biz.pl>

    On 5 Lut, 16:15, j...@p...onet.pl wrote:
    > Czasami na mojej stronie (PHP+HTML) nie pojawiają się obrazki img. Jaka może być
    > tego przyczyna? Byłbym wdzięczny za informację.
    >
    > --

    Trolle siedzą Ci na łączach, i wycinają obrazki graficzne -
    pseudolosowo, albo jak im nie podpasuje kolor :P

    jasc
    ---
    www.trojmiasto.biz.pl/grafika

  • 14. Data: 2011-02-07 08:31:50
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    j...@p...onet.pl napisał(a):

    > Dzisiaj obrazki znowu widać!
    > Czy mógł być to jakiś problem firmy hostingowej?

    Czasami tak się dzieje jak powolnie działa serwer.
    Przy odświerzaniu raz są a innym razem tylko niektóre.

    Andrzej.

  • 15. Data: 2011-02-07 17:43:09
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-02-05 16:15, j...@p...onet.pl pisze:
    > Czasami na mojej stronie (PHP+HTML) nie pojawiają się obrazki img. Jaka może być
    > tego przyczyna? Byłbym wdzięczny za informację.

    zapewne obrazki w nazwie niezawierajace spacji wyswietlaja sie ok?

    --
    the_foe

  • 16. Data: 2011-02-09 03:44:41
    Od: j...@p...onet.pl

    > zapewne obrazki w nazwie niezawierajace spacji wyswietlaja sie ok?

    Nie używam spacji w nazwie pliku. Tylko angielski litry i podkreślenie.