  • 11. Data: 2013-08-29 13:23:19
    Temat: Re: czary mary?
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Nie aż tak drastycznie, ale mam podobne zjawisko w Ficusie I 1,6

    Fokusie rzecz jasna ))

  • 12. Data: 2013-08-29 16:41:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-29 13:23, Uncle Pete pisze:

    > Fokusie rzecz jasna ))
    Fikus może być

  • 13. Data: 2013-08-29 18:30:17
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Nie aż tak drastycznie, ale mam podobne zjawisko w Ficusie I 1,6
    > benzyna, przebieg ok. 150 tys. km. Jako wersję usłyszałem, że po
    > wymianie nowy filtr paliwa nie stawia takiego oporu olejowi, jak zaczyna
    > się zatykać, ciśnienie oleju wzrasta i on zaczyna wuchodzić różnymi
    > szpzrkami. Na ile to jest możliwe, nie wiem.

    I filtr oleju, nie paliwa. Mam dziś zły dzień.

  • 14. Data: 2013-08-29 23:30:50
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2013 21:43:57 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
    > Pacjent to X3 2.0d.
    >
    > Po wymianie oleju nie bierze go zupełnie. Po jakichś
    >
    > 6000 km zapala mu sie kontrolka oleju taka żółta, że
    >
    > sprawdzić. Jak doleje pierwszy raz, to już cały czas
    >
    > wpierdala 1 litr na 1000km(...)

    U mnie w Omedze 2.5TD jest podobnie - zmieniam olej co 10000km i po przejechaniu ok
    6500km zaczyna łykać więcej oleju. Tyle, że ja mam do wyczyszczenia odmę i jakoś nie
    mogę się zebrać...
    Zmiana oleju z Mobila na Motula pomogła o tyle, że łyka zdecydowanie mniej.