-
21. Data: 2010-02-06 23:27:39
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: V-Tec <v...@z...pl>
Borys Pogoreło pisze:
> Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):
>
>>> passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.
>> Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
>> wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
>> musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił
>
> Tonietak. Już dawałem zdjęcia auta w dieslu:
>
> http://2.bp.blogspot.com/_h-JuY6aiBG4/RqaWzCj1wQI/AA
AAAAAAAtE/myGXdCwhmSI/s400/oil.jpg
no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.
--
Pozdr,
W.
-
22. Data: 2010-02-07 00:55:09
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Piotr W pisze:
> sorry, ale to nie moj zasieg $$.
> rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane
Z tego co mi wiadomo to 2.0FSI to silnik 2.0 N/A 150KM ;) Tobie
prawdopodobnie chodzilo o 2.0TFSI. Nie dogadalismy sie w takim razie, co
do mula to wycofuje, jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal
istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
23. Data: 2010-02-07 01:30:36
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: "limken" <l...@x...xx>
zdezorientowany wrote:
> dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez
napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR
--
limken polimken
-
24. Data: 2010-02-07 07:55:51
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>
Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):
> Piotr W pisze:
>
> > sorry, ale to nie moj zasieg $$.
> > rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane
>
> Z tego co mi wiadomo to 2.0FSI to silnik 2.0 N/A 150KM ;) Tobie
> prawdopodobnie chodzilo o 2.0TFSI. Nie dogadalismy sie w takim razie, co
> do mula to wycofuje, jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal
> istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi.
Na czym polega ten feler?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
25. Data: 2010-02-07 09:15:31
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: Kwik <k...@n...pl>
Piotr W pisze:
> Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo?
Po 1. przejedz sie konkretnymi wersjami silnikowymi, ktore rozpatrujesz.
Po 2. Zastanowilbym sie co ma ten wypasiony VW a czego nie ma "golas"
audi, zastanowilbym sie jak to jest dla mnie wazne, i wtedy decydowal.
Ja osobiscie sklanialbym sie ku audi, bo uwazam ze na tym poziomie
roznice nie sa az tak drastyczne, a wolalbym co rano z usmiechem
spojrzec na swoje auto zamiast smetnego wodzenia wzrokiem za samochodami
innych ;-)
Kwik
-
26. Data: 2010-02-07 11:01:29
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: PJ <p...@g...com>
//Na czym polega ten feler?
to żaden feler to po prostu TTTM :-)
technologia FSI jest rozwojowa tzn ze użytkownicy silników np. 1.6 FSI
mieli wyjątkową okazje stać się królikami doświadczalnymi dla VW ...
okazało się tez, ze spalanie nie jest tak rewelacyjne nawet przy
tankowaniu Pb 98 i porównanie ze stara jednostka 1.6 wypada
bladziuchno, następnie kwestia trwałości, stare 1.6 dożywają (w
Niemczech) po 400 tkm zobaczymy ile pojeździ 1.6 FSI ...
sytuacje można (z grubsza) porównać do kupna Windowsa Visty, wydałeś
kasę a potem drapiesz się po głowie i myślisz: po kiego xxxxx tak się
śpieszyłem ?
z drugiej strony chyba dobrze się stało bo dołożyli kompresor/
sprężarkę i mamy TSI (TFSI) o umiarkowanym apetycie na paliwo i
całkiem sporej mocy
P.
-
27. Data: 2010-02-07 11:03:31
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>
limken pisze:
> zdezorientowany wrote:
>
>> dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez
>
> napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
> bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR
Bo wszyscy mowia o awaryjnych pompowtryskach, tylko jak spytac czy znasz
kogos komu by sie popsuly to nie ma nikogo :-)
Ja tez mam PD i juz drugie auto, poprzednie mialo 250kkm i jezdzilo
swietnie bez awarii, teraz kolejnym zrobilem 45kkm (125-170kkm) i tez
nic sie nie dzieje. Tankuje gdzie popadnie, tyle ze na markowych
stacjach raczej...
-
28. Data: 2010-02-07 11:11:14
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: "Hektor" <z...@w...pl>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał
> jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal istnieja, jest problem z
> kazdym FSI VW/Audi.
W ten sposób do tego podchodząc, to na każdy z aktualnie produkowanych
silników VAG-a można znaleźć jakiegoś haka.
Z drugiej strony to trochę szukanie dziury w całym. Przy zakupie nowego
samochodu i takich przebiegach jak wymienione, to kiedy pojawią się z nim
problemy to będzie już dawno sprzedany, więc dajmy spokój z tymi
'problemami' w jakimkolwiek rozwiązaniu.
Zbigniew Kordan
-
29. Data: 2010-02-07 15:18:17
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>
krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał(a):
> limken pisze:
> > zdezorientowany wrote:
> >
> >> dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez
> >
> > napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
> > bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR
>
> Bo wszyscy mowia o awaryjnych pompowtryskach, tylko jak spytac czy znasz
> kogos komu by sie popsuly to nie ma nikogo :-)
> Ja tez mam PD i juz drugie auto, poprzednie mialo 250kkm i jezdzilo
> swietnie bez awarii, teraz kolejnym zrobilem 45kkm (125-170kkm) i tez
> nic sie nie dzieje. Tankuje gdzie popadnie, tyle ze na markowych
> stacjach raczej...
Hmmm. Pisalem juz wczesniej. Na 4 passaty znajomych, jeden mial dwie awarie
(zreszta zagranica) - 170KM, drugi, 140 KM, rowniez zaliczyl serwis i 4000zl.
Oczywiscie w przypadku nowego auta koszty nie bola, ale mozliwosc staniecia na
autostradzie 1000km od PL, juz jak najbardziej. Dwa pozostale sprawuja sie
bezproblemowo (nie liczac awarii elektrycznej kurtyny szyby tylnej oraz
uszkodzenia pompki spryskiwaczy).
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
30. Data: 2010-02-07 16:26:13
Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>
Some day 2010-02-07 01:29, some human being called *to* claimed...
> V-Tec wrote:
>
>> no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
>> powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
>> samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.
>
> Albo chociaż "z dieslem"...
A ja wolę określenie gnojówkowóz ;)
Pozdrawiam,
--
| | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
| | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
| |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl