eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody(cz. 2) A4 vs Passat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 21. Data: 2010-02-06 23:27:39
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    >
    >>> passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.
    >> Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
    >> wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
    >> musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił
    >
    > Tonietak. Już dawałem zdjęcia auta w dieslu:
    >
    > http://2.bp.blogspot.com/_h-JuY6aiBG4/RqaWzCj1wQI/AA
    AAAAAAAtE/myGXdCwhmSI/s400/oil.jpg

    no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
    powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
    samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.


    --
    Pozdr,
    W.


  • 22. Data: 2010-02-07 00:55:09
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Piotr W pisze:

    > sorry, ale to nie moj zasieg $$.
    > rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane

    Z tego co mi wiadomo to 2.0FSI to silnik 2.0 N/A 150KM ;) Tobie
    prawdopodobnie chodzilo o 2.0TFSI. Nie dogadalismy sie w takim razie, co
    do mula to wycofuje, jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal
    istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 23. Data: 2010-02-07 01:30:36
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    zdezorientowany wrote:

    > dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez

    napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
    bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR


    --
    limken polimken


  • 24. Data: 2010-02-07 07:55:51
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    Maciej Browarczyk <m...@N...org> napisał(a):

    > Piotr W pisze:
    >
    > > sorry, ale to nie moj zasieg $$.
    > > rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane
    >
    > Z tego co mi wiadomo to 2.0FSI to silnik 2.0 N/A 150KM ;) Tobie
    > prawdopodobnie chodzilo o 2.0TFSI. Nie dogadalismy sie w takim razie, co
    > do mula to wycofuje, jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal
    > istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi.

    Na czym polega ten feler?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 25. Data: 2010-02-07 09:15:31
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    Piotr W pisze:

    > Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo?

    Po 1. przejedz sie konkretnymi wersjami silnikowymi, ktore rozpatrujesz.
    Po 2. Zastanowilbym sie co ma ten wypasiony VW a czego nie ma "golas"
    audi, zastanowilbym sie jak to jest dla mnie wazne, i wtedy decydowal.

    Ja osobiscie sklanialbym sie ku audi, bo uwazam ze na tym poziomie
    roznice nie sa az tak drastyczne, a wolalbym co rano z usmiechem
    spojrzec na swoje auto zamiast smetnego wodzenia wzrokiem za samochodami
    innych ;-)

    Kwik


  • 26. Data: 2010-02-07 11:01:29
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Na czym polega ten feler?

    to żaden feler to po prostu TTTM :-)

    technologia FSI jest rozwojowa tzn ze użytkownicy silników np. 1.6 FSI
    mieli wyjątkową okazje stać się królikami doświadczalnymi dla VW ...
    okazało się tez, ze spalanie nie jest tak rewelacyjne nawet przy
    tankowaniu Pb 98 i porównanie ze stara jednostka 1.6 wypada
    bladziuchno, następnie kwestia trwałości, stare 1.6 dożywają (w
    Niemczech) po 400 tkm zobaczymy ile pojeździ 1.6 FSI ...

    sytuacje można (z grubsza) porównać do kupna Windowsa Visty, wydałeś
    kasę a potem drapiesz się po głowie i myślisz: po kiego xxxxx tak się
    śpieszyłem ?

    z drugiej strony chyba dobrze się stało bo dołożyli kompresor/
    sprężarkę i mamy TSI (TFSI) o umiarkowanym apetycie na paliwo i
    całkiem sporej mocy

    P.


  • 27. Data: 2010-02-07 11:03:31
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    limken pisze:
    > zdezorientowany wrote:
    >
    >> dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez
    >
    > napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
    > bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR

    Bo wszyscy mowia o awaryjnych pompowtryskach, tylko jak spytac czy znasz
    kogos komu by sie popsuly to nie ma nikogo :-)
    Ja tez mam PD i juz drugie auto, poprzednie mialo 250kkm i jezdzilo
    swietnie bez awarii, teraz kolejnym zrobilem 45kkm (125-170kkm) i tez
    nic sie nie dzieje. Tankuje gdzie popadnie, tyle ze na markowych
    stacjach raczej...


  • 28. Data: 2010-02-07 11:11:14
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał

    > jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal istnieja, jest problem z
    > kazdym FSI VW/Audi.

    W ten sposób do tego podchodząc, to na każdy z aktualnie produkowanych
    silników VAG-a można znaleźć jakiegoś haka.
    Z drugiej strony to trochę szukanie dziury w całym. Przy zakupie nowego
    samochodu i takich przebiegach jak wymienione, to kiedy pojawią się z nim
    problemy to będzie już dawno sprzedany, więc dajmy spokój z tymi
    'problemami' w jakimkolwiek rozwiązaniu.

    Zbigniew Kordan


  • 29. Data: 2010-02-07 15:18:17
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: "Piotr W" <p...@N...gazeta.pl>

    krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał(a):

    > limken pisze:
    > > zdezorientowany wrote:
    > >
    > >> dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez
    > >
    > > napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach
    > > bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR
    >
    > Bo wszyscy mowia o awaryjnych pompowtryskach, tylko jak spytac czy znasz
    > kogos komu by sie popsuly to nie ma nikogo :-)
    > Ja tez mam PD i juz drugie auto, poprzednie mialo 250kkm i jezdzilo
    > swietnie bez awarii, teraz kolejnym zrobilem 45kkm (125-170kkm) i tez
    > nic sie nie dzieje. Tankuje gdzie popadnie, tyle ze na markowych
    > stacjach raczej...

    Hmmm. Pisalem juz wczesniej. Na 4 passaty znajomych, jeden mial dwie awarie
    (zreszta zagranica) - 170KM, drugi, 140 KM, rowniez zaliczyl serwis i 4000zl.
    Oczywiscie w przypadku nowego auta koszty nie bola, ale mozliwosc staniecia na
    autostradzie 1000km od PL, juz jak najbardziej. Dwa pozostale sprawuja sie
    bezproblemowo (nie liczac awarii elektrycznej kurtyny szyby tylnej oraz
    uszkodzenia pompki spryskiwaczy).

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 30. Data: 2010-02-07 16:26:13
    Temat: Re: (cz. 2) A4 vs Passat
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-02-07 01:29, some human being called *to* claimed...
    > V-Tec wrote:
    >
    >> no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
    >> powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
    >> samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.
    >
    > Albo chociaż "z dieslem"...

    A ja wolę określenie gnojówkowóz ;)


    Pozdrawiam,
    --
    | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
    | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~
    | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: