  • 1. Data: 2010-01-04 12:23:39
    Temat: cud nad wisla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,74164
    63,Powroty_z_Sylwestra_wyjatkowo_bezpieczne__Policja
    .html

    Przez cala niedziele nikt nie zginal.

    No moze nie od razu cud, ale statystycznie bardzo malo
    prawdopodobne :-)

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-01-04 12:29:40
    Temat: Re: cud nad wisla
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    J.F. wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    .html

    > Przez cala niedziele nikt nie zginal.
    >
    > No moze nie od razu cud, ale statystycznie bardzo malo

    teoretycznie powinien to być pierwszy dzien bez ogłaszania żałoby narodowej
    od .. hmm .. ile to ta kadencja już trwa? ;-)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 3. Data: 2010-01-04 12:50:47
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    zmrozilo glowki... to kierowcy zaczeli myslec na drodze ;)

  • 4. Data: 2010-01-04 14:34:11
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > zmrozilo glowki... to kierowcy zaczeli myslec na drodze ;)

    na drogach zostali najlepsi :-)

    grzech
    nyska

  • 5. Data: 2010-01-04 20:15:27
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    J.F. pisze:

    > Przez cala niedziele nikt nie zginal.

    A równocześnie złapali podobno znowu bardzo dużo nietrzeźwych za
    kółkiem. I to pomimo IMO mniejszej liczby kontroli (zwykle w
    poniedziałki rano u nas są akcje, np. dziś w trzech miejscach na wlotach
    do Gdańska stali i hurtowo zatrzymywali rozdając ustniki). Czyżby nie
    miało to aż takiego wpływu, jak cały czas się powtarza?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2010-01-04 21:28:51
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

> [...]
    > stali i hurtowo zatrzymywali rozdając ustniki). Czyżby nie miało to aż
    > takiego wpływu, jak cały czas się powtarza?

    Gdzieś czytalem, ze lekko trykniety kierowca jedzie wolniej i ostrozniej,
    bojac sie zwrocic na siebie uwage jakims niebezpiecznym manewrem czy
    stluczka. Z tym ,ze wydaje mi sie ze ten schemat moze dzialac do pewnej
    granicy w ktorej zalancza sie ulanska fantazja/totalne zamroczenie.

  • 7. Data: 2010-01-05 16:04:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 21:28:51 +0100, fajnefele napisał(a):

> [...]
    > stluczka. Z tym ,ze wydaje mi sie ze ten schemat moze dzialac do pewnej
    > granicy w ktorej zalancza sie ulanska fantazja/totalne zamroczenie.

    A światło włanczamy włancznikiem.

    P,NMSP.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-01-05 16:28:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Sty, 20:15, LEPEK <gdzies@wsi> wrote:

    > A równocześnie złapali podobno znowu bardzo dużo nietrzeźwych za
    > kółkiem.

    nie za kolkiem, a za kierownica ;) zdaje sie, ze zazwyczaj wiekszosc z
    nich to rowerzysci po 2-3 piwach - ciekawe, czy zima tez? ;)

    WS