  • Data: 2009-02-26 23:58:47
    Temat: Re: css media print a javascript
    Od: S <a...@a...abc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 19:09:22 -0000, porneL napisał(a):

    > Po co mi w przeglądarce _drugi_ przycisk do drukowania?

    Generalnie tez mnie irytuje powielanie czesci funkcjonalnosci, ktore mam
    juz w przegladarce, ale wydaje mi sie, ze taki popup jednak ma pewne plusy:

    1. Niestety nie kazdy uzytkownik wie o tym, ze ma taki przycisk w
    przegladarce i to bedzie dla niego powod do korzystania ze strony
    konkurencji. Chyba nie warto przez taki puryzm tracic ewentualnych
    klientow...

    2. Moze to byc rozwiazanie wygodniejsze. Przykladowo jak mam drukowac jakas
    strone pelna reklam i nawigacji, ktorej nie potrzebuje miec na papierze, to
    i tak musze najpierw sprawdzic czy ma ona styl do drukowania(bo wiekszosc
    stron jednak ich nie ma).
    Latwiejsze wydaje sie klikniecie popupa(ktory otworzy sie tak, ze widze w
    nim, ze niepotrzebne rzeczy sa ukryte), z ktorego wyskoczy okno drukowania.
    Dwa klikniecia i drukuje mi sie to co chce i w takiej formie jakiej chce.

    W kazdym razie czy zrobienie odzielnego stylu do drukowania i dodatkowo
    popupa ze strona do wydruku to jest takie zlo?

    > I dlaczego _mój_ przycisk ma nie działać poprawnie?

    A czemu z gory zakladasz, ze nie bedzie dzialal poprawnie?