  • Data: 2009-02-27 23:17:06
    Temat: Re: css media print a javascript
    Od: S <a...@a...abc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:59:02 +0100, Paweł Piskorz napisał(a):

    > Wie, że ma drukarkę, ale nie wie jak z niej skorzystać, norma ;) Tylko
    > jednak jak już potrzebuje jej użyć, to chyba logiczniejsze jest szukanie
    > opcji drukowania w menu przeglądarki, a nie strony.

    No, ale przeciez istnienie na stronie linka "drukuj" nie ukryje tej opcji z
    menu przegladarki. Czlowiek rozumujacy logicznie bedzie mogl nadal po
    swojemu wydrukowac strone.

    > window.print() otwiera okno dialogowe drukowania, a nie podgląd wydruku.

    Nie chodzilo mi o typowy podglad drukowania(moze dlatego nawet nie uzylem
    tego wyrazenia ;)), a jedynie o szybkie stwierdzenie czy autor strony zadal
    sobie trud na przygotowanie strony do druku. A jak bys doczytal nastepny
    akapit, to bys zauwazyl, ze chodzi mi o troche bardziej skomplikowane
    roziwazanie niz samo "window.print()".