  • 11. Data: 2014-06-23 07:23:07
    Temat: Re: crt thomson 21" spadł
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 22.06.2014 22:33, Marek pisze:
    > Wszystkie nowe LCD mają wadę, nie można na nich postawić tunera SAT czy
    > kwiatków w wazonie :)))

    i kot nie ma się na czym przespać ;-)

  • 12. Data: 2014-06-23 07:47:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Kurczyk napisał:

    > i kot nie ma się na czym przespać ;-)

    http://4.bp.blogspot.com/-OTgjqTb0-VI/U6HhlTV5UtI/AA
    AAAAAA-wQ/TOtLNLiOGHE/s1600/cat-pictures-107-032.jpg

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2014-06-23 09:26:17
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    > http://4.bp.blogspot.com/-OTgjqTb0-VI/U6HhlTV5UtI/AA
    AAAAAA-wQ/TOtLNLiOGHE/s1600/cat-pictures-107-032.jpg

    moooocne :-) moja kocica wielokrotnie próbowała, ale bezskutecznie :-)
    Z drugiej strony plazmy/LCD-ki też są różne. Starsza konstrukcja
    SAMSUNG-a u moich rodziców z podświetleniem CCFL jest na tyle gruba, że
    kocisko miałoby szansę się na tym jakoś ułożyć. Na moim SHARP-ie nie ma
    szans ;-)

    Pozdrawiam i dzięki za fajną fotkę :-)
    Grzegorz

  • 14. Data: 2014-06-23 15:43:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

> [...]
    > SAMSUNG-a u moich rodziców z podświetleniem CCFL jest na tyle gruba,
    > że kocisko miałoby szansę się na tym jakoś ułożyć. Na moim SHARP-ie

    Kilka lat temu prognozowano, że z powodu zwiększonej emisji CO2 wyginą
    białe niedźwiedzie. W lecie zniknie arktyczna kra, na której leżą miśki
    i polują na foki. Więc zdechną z głodu. Na szczęście zwierzaki okazały
    się być mądrzejsze od prognostów -- wyszły na ląd, gdzie zdobywanie
    pokarmu idzie im równie dobrze, co na wodzie.

    Podobnie alarmistyczne opinie, że technologia LCD stanowi śmiertelne
    zagrożenie dla populacji domowych kotów, wydają się mocno przesadzone.

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2014-06-23 15:51:30
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    > http://4.bp.blogspot.com/-OTgjqTb0-VI/U6HhlTV5UtI/AA
    AAAAAA-wQ/TOtLNLiOGHE/s1600/cat-pictures-107-032.jpg

    ten kot to chyba martwy?
    no chyba, ze z po...

  • 16. Data: 2014-06-23 18:55:32
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > http://4.bp.blogspot.com/-OTgjqTb0-VI/U6HhlTV5UtI/AA
    AAAAAA-wQ/TOtLNLiOGHE/s1600/cat-pictures-107-032.jpg

    O ile znam koty, to gdy zacznie się ześlizgiwać, odruchowo wysunie
    pazury. Ekran może ucierpieć.
    Maciek

  • 17. Data: 2014-06-25 01:52:25
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:53a7b9b9$0$2369$65785112@news.neostrada.pl...

    > i kot nie ma się na czym przespać ;-)

    Ani tamże, ekhm... najulać... :P

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 18. Data: 2014-06-25 01:55:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > http://4.bp.blogspot.com/-OTgjqTb0-VI/U6HhlTV5UtI/AA
    AAAAAA-wQ/TOtLNLiOGHE/s1600/cat-pictures-107-032.jpg

    Cholercia... skoro jednak może, to i jednak odlać się do wnętrza też da
    radę... Opowiadano mi kilka przypadków, że kotu się telewizor z kuwetą
    "pomylił"...

  • 19. Data: 2014-06-25 02:17:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    >
    > Cholercia... skoro jednak może, to i jednak odlać się do wnętrza też da
    > radę... Opowiadano mi kilka przypadków, że kotu się telewizor z kuwetą

    Nie, kotu się takie rzeczy nie mylą. A odlać się, to owszem, też da radę.
    Znam przypadek kota, co się człowiekowi do laptopa odlewał. Nie przez
    pomyłkę. I nie bez powodu.

    Jarek

    --
    Ne lejem, ne lejem.
    Ne lejem, ne lejem.

  • 20. Data: 2014-06-25 02:42:46
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Nie, kotu się takie rzeczy nie mylą. A odlać się, to owszem, też da radę.

    Toteż dlatego ująłem "pomyłkę" w cudzysłów... Znam też przypadki, że kiciuś
    odpryskiwał się na elektrykę i było to jego ostatnie rzecz jasna,
    szczanie...
    Dużo lat temu, jak jeszcze "Internet" był słowem z dziedziny S-F, czytałem o
    przypadku, gdzieś w Polsce, chyyyba w Lublinie... ale nieważne... Nad ranem,
    jak jeszcze zbyt jasno nie było, ludzi na jakimś osiedlu obudziło gromkie
    jeeeeb! i zrobiło się jasno jak w dzień. Przyczyną okazały się dwa koty, co
    weszły do lokalnej podstacji, które zeskobowało między różnicę potencjałów.
    Nie wiem, ruchać się chciały, wylać, wyklockować... Odparowały gwałtownie,
    wzbudzając łuk...

    > Znam przypadek kota, co się człowiekowi do laptopa odlewał. Nie przez
    > pomyłkę. I nie bez powodu.

    No, laptop plaskaczem na stole leży to i specjalnie trudne to nie jest... A
    jak człowiek kota nie traktuje należycie, to kot, honorne zwierzę,
    sygnalizuje to niekiedy dość niesympatycznie. Pan Richard Kurschner, czyli
    dzisiaj Jackson Galaxy, ma takich przypadków na pęczki. Kto to - see Wiki
    (angielska).