    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: crosspost; pytanie skazańca;-)
    Date: Thu, 24 Feb 2011 18:31:19 +0100

    news:cp0dm691k9chv0fv81s7qnfalkkm33i4c2@4ax.com...

    > Tylko jak ma to zrobic, skoro rownie dobrze mogla zona naprawde w
    > niego wjechac.
    > Nauczka na przyszlosc: trabic, lapac swiadkow lub montowac kamere z
    > rejestratorem.

    Skrzyzowanie to jest monitorowaner przez kamery, ale po tylu miesiącach
    pewno to nie ma znaczenia. Zreszta wtak błahej sprawie tzw. pies z kulawą
    noga tym się nie interesował, a teoretycznie policja powinna je sprawdzić,
    bo ona prowadziła postępowanie.
    W tej sprawie łapanie świadków itpp żonie wydawało się bezsensowne, bo
    przeciez delikatne stuknięcie NIE spowodowało żadnych szkód, więc nie
    widziała potrzeby ciągnięcia sprawcy do odpowiedzialności!
    Tak na margnesie,- w tej konkretnej sprawie sąd nie miał okreslić, KTO był
    winien, tylko stwierdzic, czy jedna osoba tj. moja żona była winna.
    Sąd oparł się całkowicie na zeznaniach jedynego świadką, który MÓGŁ byc
    sprawca tej kolizji, dał im całkowicie wiarę pomijając okoliczność, że jego
    zeznania nt. okoliczności kolizji składane przed policją i sądem sa różne,
    że ma interes w obciążaniu drugiej strony (wyłudzenie odszkodowania), a
    także pominął ogólny nakaz, aby wszelkie wątpliwości rozstrzygać NA KORZYŚC
    obwnionego/oskarzonego!