  • 31. Data: 2011-07-12 11:55:00
    Temat: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 10:48, Marcin N pisze:

    > W instrukcji nie piszą nic o transmiterze FM, tymczasem na aukcjach w
    > Allegro widzę, że transmiter rzekomo posiada. Jaka jest prawda?

    nie ma...
    moj przynajmniej ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 32. Data: 2011-07-12 12:13:09
    Temat: Odp: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ivh1o1$bhl$...@n...onet.pl...

    > W instrukcji nie piszą nic o transmiterze FM, tymczasem na aukcjach w
    > Allegro widzę, że transmiter rzekomo posiada. Jaka jest prawda?

    Pewnie "mylą" transmiter z Bluetooth'em.
    Jeżeli ktoś lubi słuchać radia / wiadomości drogowych,
    to transmiter i tak jest nieprzydatny.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 33. Data: 2011-07-13 13:31:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-12 00:37, J_K_K pisze:

    > W takim razie musisz się przygotować na kilkukrotnie wyższą cenę
    > i pytania zadać na grupie gps.

    Albo na po frytach ! :-)

    pozdr
    newrom
    Ps. w teren to sie nawet zumo nie nadaje, o larku i jego wyswietlaczu to
    mi sie nawet nie chce pisac :)

  • 34. Data: 2011-07-13 13:36:22
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 13 Jul 2011 13:31:41 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Albo na po frytach ! :-)
    >
    > pozdr
    > newrom
    > Ps. w teren to sie nawet zumo nie nadaje, o larku i jego wyswietlaczu to
    > mi sie nawet nie chce pisac :)

    A co jest nie tak z Larkiem? Uzywam go krotko i nie mam porownania do
    Garmina, ale biorac pod uwage cene to ciezko mi sie do czegokolwiek
    przyczepic.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/