    From: "huck" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    <ivfk5m$tcr$1@news.onet.pl> <ivfl4g$oaa$1@inews.gazeta.pl>
    <ivfltj$i0r$1@speranza.aioe.org> <ivfpee$fcv$1@news.onet.pl>
    <ivfpr3$8q3$2@news.onet.pl> <ivfqog$ld9$2@news.onet.pl>
    <ivfrfs$ft$1@speranza.aioe.org> <ivfs8l$qk7$1@news.onet.pl>
    <ivftuj$5op$1@speranza.aioe.org> <ivjvml$vkj$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ivk0i4$3sm$1@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ivk1vu$ahb$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: [crosspost] jaka nawigacja do motocykla/auta?
    Date: Wed, 13 Jul 2011 19:20:00 +0200

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ivk1vu$ahb$1@news.onet.pl...
    /.../

    > Nie mozna, uzywane zumo kosztuje ok 1tys pln. Chcesz ?
    waćpan niewiarowski najpierw pitolisz ze najnowsze odbiornika Garmina moga
    to tamto czy owamto
    a potem proponujesz uzywane zumo które do najnowszych odbiorników garmina ma
    sie jak maluch do mersedesa
    widać waść zwolenik garmina zaprzysieżony

    ja powiem tak oczywiscie garmin ma swoje plusy
    musimy jednak pamietac zeby te plusy nie przysłoniły nam minusów
    typu
    zarzadzanie mapami jak za króla cwieczka, walka z mapsourcem włacznie z
    edytowaniem rejestru nu..panie
    przyzwoity odbiornik w któym mozna jechac na mapach rastrowych kosztuje
    krocie
    sposób obliczani aodległości od punktów smiechu warte
    zeby sobie przygotowac kilka tras ..jescze nei doszedłem jak to w garminie
    zrobić
    problem z ominietymi waypointami podczas jazdy w trybie OFF
    ta ilośc minusów dyskwalifikuje niestety te pudełka
    w gupim larku dzieki temu ze to Win CE mam pare śmiesznych rzeczy
    a to serwisówka moto, a to przegladrka do zdjeć, itp
    huck