  • 1. Data: 2014-05-10 22:30:07
    Temat: [cross] nakrętka do dystansu
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy Ktoś może wie jakich nakrętek trzeba użyć, żeby przykręcić taki
    dystans do obudowy?
    http://zsyp.eu/smieci/dystanse.JPG
    zwykła nakrętka M3 nie pasuje... można gdzieś kupić odpowiednie nakrętki
    na te dystanse?

  • 2. Data: 2014-05-10 22:38:37
    Temat: Re: [cross] nakrętka do dystansu
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-05-10 22:30, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > dystans do obudowy?
    > http://zsyp.eu/smieci/dystanse.JPG
    > zwykła nakrętka M3 nie pasuje... można gdzieś kupić odpowiednie nakrętki

    Przecież to nie jest gwint metryczny, jaki, tego nie wiem, może jakiś
    amerykański calowy albo coś podobnego?

    Ps. na elektronikę to nie poszło - zła nazwa grupy :P

  • 3. Data: 2014-05-11 12:06:08
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-05-10 22:30, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    > dystans do obudowy?
    > http://zsyp.eu/smieci/dystanse.JPG
    > zwykła nakrętka M3 nie pasuje... można gdzieś kupić odpowiednie nakrętki

    To jest gwint calowy 6-32 (o skoku 1/32 cala) - tu masz opis:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_case_screws

  • 4. Data: 2014-05-11 15:30:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote in message

    > To jest gwint calowy 6-32 (o skoku 1/32 cala) - tu masz opis:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_case_screws

    Nie, to jest 4-40, czytaj ten rozdział z Twojego linku:

    4-40 jackscrews

    Pairs of 4-40 thumbscrews are used to fasten certain connectors to hardware
    ports. The screws are typically located on either side of D-subminiature
    connectors such as on VGA, serial, parallel, and legacy game controller
    ports. They are also more recently used on DVI connectors.

  • 5. Data: 2014-05-11 16:33:18
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > D-subminiature connectors such as on VGA, serial, parallel, and legacy
    > game controller ports. They are also more recently used on DVI connectors.

    Na zdjęciu źle widać, rozpoznałem je jako dystanse do mocowania płyty
    głównej, a te są 6-32.

  • 6. Data: 2014-05-11 20:21:15
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >http://zsyp.eu/smieci/dystanse.JPG
    >zwykła nakrętka M3 nie pasuje... można gdzieś kupić odpowiednie nakrętki na

    Gdzieś w Europie na pewno znajdziesz :>

  • 7. Data: 2014-06-09 19:55:28
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Obstawiam, że na Wolumenie ;-)