  • 41. Data: 2015-01-25 14:53:47
    Temat: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Jan 2015 14:35:34 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Hmm, moim zdaniem twój wniosek był bardziej głupi niż interesujący.

    Z całym niezasłużonym szczacunkiem, ale głupi wniosek to ty
    wyciągnołeś nie ja. To że sprzęt masowo się produkuje w Chinach nie
    oznacza, że wydaje mi się, że tylko tam.

    > Popracuj trochę nad podniesieniem samooceny, bo taka jak teraz
    wychodzi ci
    > słomą przez buty.

    Żeby być dobrze zrozumianym zawsze staram się dobierać słowa pasujące
    do poziomu interlokutora.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2015-01-25 15:04:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Jan 2015 14:21:03 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Nie wiem czy to co robisz głupsze niż, to co robią w hameryce:

    Zastanawiam się, co jeszcze ci brakuje oprócz kultury i poczucia
    humoru...

    > http://wyborcza.pl/1,75477,17142970,Plaga_onanistow_
    za_kolkiem_na_amerykanskich_drogach_.html

    ...i zaczynam się domyślać.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2015-01-25 15:04:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-25 o 14:14, Ghost pisze:

    > I myślę, ze cóś takiego może być w tych radyjach

    Kłócisz się o czymś czego nie znacz, co widać po tekstach
    "może być" czy "MOŻE WEJŚĆ". A to że może nie oznacza jeszcze
    że faktycznie będzie czy że wejdzie i zostanie w trybie
    "read only".

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2015-01-25 15:24:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "re" <r...@r...invalid> wrote in message

    > pszemuś, pobaw się siri

    Czemu jesteś arogancki?
    Masz jakiś problem z samooceną co Ci jak słoma z butów wyłazi?

  • 45. Data: 2015-01-25 17:18:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    > Z całym niezasłużonym szczacunkiem, ale głupi wniosek to ty wyciągnołeś
    > nie ja. To że sprzęt masowo się produkuje w Chinach nie oznacza, że wydaje
    > mi się, że tylko tam.

    Zastanów się jeszcze raz.

  • 46. Data: 2015-01-25 17:19:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Zastanawiam się, co jeszcze ci brakuje oprócz kultury i poczucia humoru...

    Rozumu?

  • 47. Data: 2015-01-25 17:21:22
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "re" <r...@r...invalid> wrote in message

    >Czemu jesteś arogancki?

    Bo to takie męskie jest.

  • 48. Data: 2015-01-25 20:05:09
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-25 o 17:21, Ghost pisze:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Bo to takie męskie jest.

    Dobra, dobra. Lepiej napisz gdzie widziałeś te ledówki po 3 PLN.
    Czy to może w pijackim zwidzie było?

  • 49. Data: 2015-01-25 20:17:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    >Dobra, dobra. Lepiej napisz gdzie widziałeś te ledówki po 3 PLN.

    W Twoim pijackim zwidzie.

  • 50. Data: 2015-01-25 20:25:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ghost"

    >Można oczywiście pasywnie z niego korzystać ale nie ma mechanizmu, który by
    >to wymuszał

    Zgadujesz, czy wiesz to ze specyfikacji?
    ---
    Nie zgaduję tylko uruchomiłem jeden zwój mózgowy i wyszło mi, że jeśli
    jakikolwiek interfejs diagnostyczny umie sterować to każdy inny potencjalnie
    może.