-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ghost" <g...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <54c352d7$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<ma18p1$ecj$1@speranza.aioe.org>
<54c4b381$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
<ma2es1$fjt$1@mx1.internetia.pl> <ma2npl$pl0$1@dont-email.me>
<ma3p9c$upv$1@mx1.internetia.pl> <ma5efh$ip2$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1501262004170.5548@quad> <ma6i2n$9fb$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1501280000510.1408@quad> <ma98c7$rt7$1@dont-email.me>
<54c8b363$0$2654$65785112@news.neostrada.pl> <maan87$7m7$1@dont-email.me>
<54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl> <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <magj4a$2l2$1@dont-email.me>
Subject: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
Date: Fri, 30 Jan 2015 22:31:14 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 21
Message-ID: <54cbf837$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.157.1
X-Trace: 1422653495 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2184 80.55.157.1:54211
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:677732 pl.misc.samochody:2554998
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:magj4a$2l2$...@d...me...
"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:54c8e899$0$2642$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
>>>> A jak jest auto z pamiecia ustawien kierowcy ?
>> Tylko wtedy przydaje sie sprzezenie zwrotne, ilosc kabelkow rosnie, i
>> zaczynaja miec sens trzy procesory - w lusterkach i w manipulatorze :-)
>Nie jest to potrzebne gdy projektant pomyśli chwilkę i zauważy,
>że pobór prądu silnika prądu stałego zwiększa się znacznie
>przy zwiększonym obciążeniu (gdy silnik dokręci lusterko do
>oporu) i wtedy wciąż masz 4 druty a wiesz gdzie jest lusterko.
Niezły sposób na pamięć ustawień. Hehe, kreatywny wyznawca srajfona.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo