  • 1. Data: 2002-05-13 13:59:48
    Temat: cos sie zmienilo z Neostrada?
    Od: p...@i...pwr.wroc.pl (Peptulis Amargolis)

    Czesc,

    czy sie cos zmienilo z Neostrada?

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun nospam w adresie)

  • 2. Data: 2002-05-13 21:58:15
    Temat: Re: cos sie zmienilo z Neostrada?
    Od: "_HEARTSHADE_" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:3cdfa707.7429066@news.ict.pwr.wroc.pl...
    > Czesc,
    >
    > czy sie cos zmienilo z Neostrada?
    >
    > Pepto

    > p.s. prosilbym takze na priv (usun nospam w adresie)

    Ma się zmienić cena....512kb za (chyba)170 zł,ale to wszystko
    zapewne bardzo odległa przyszłość

    --
    ******
    *HEARTSHADE of X-PLOD labs.*

  • 3. Data: 2002-05-15 13:33:53
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    "_HEARTSHADE_" <h...@w...pl> napisał:

    > Ma się zmienić cena....512kb za (chyba)170 zł

    512/128 kosztować ma 300 złotych +7% VAT.

    >ale to wszystko
    > zapewne bardzo odległa przyszłość

    Nie taka odległa. Lato b.r. :-)

    Pozdrawiam,

    Rico - Neostrada 512/128 user.
    w...@p...pl

  • 4. Data: 2002-05-15 20:32:04
    Od: Jacek Serwatynski <t...@t...dhs.org>

    In article <abtiok$50a$1@news.tpi.pl>, Ryszard Rączkowski wrote:

    > 512/128 kosztować ma 300 złotych +7% VAT.

    jakie 300 zl?
    Dzisiaj gadalem z technikiem 212 zl netto za 512/128Kbits
    Czyli calkiem calkiem

    Pozdr. Jacek

  • 5. Data: 2002-05-15 21:59:06
    Od: "bigos" <s...@i...pl>

    > 512/128 kosztować ma 300 złotych +7% VAT.

    Oj RIco RIco:) moze u was w Wawie takie ceny beda;) u nas w Metropoli POznan
    bedzie po okolo 191zl bruto z gorszami. zmienne IP.
    cennik i regulamin nawet juz mam:) zreszta sam prezez to powiedzial. ze w
    czerwcu bodajze.
    pozdrofka z POznania:)
    bigOS

  • 6. Data: 2002-05-15 23:28:23
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Jacek Serwatynski wrote:

    > Dzisiaj gadalem z technikiem 212 zl netto za 512/128Kbits
    > Czyli calkiem calkiem

    To ile bedzie kosztowac SDI? 50 zlotych???

    --
    Cannabis plants require less than twelve hours of light per day for at least
    two weeks before you can expect to see the first signs of flowers appearing.

  • 7. Data: 2002-05-16 15:43:11
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@t...dhs.org (Jacek Serwatynski) wrote in <s...@B...net>:

    >jakie 300 zl?
    >Dzisiaj gadalem z technikiem 212 zl netto za 512/128Kbits
    >Czyli calkiem calkiem

    Wczoraj technik powiedzial mi dokladnie to samo ! A wiec cos w tym jest.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2002-05-16 15:44:17
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

    : To ile bedzie kosztowac SDI? 50 zlotych???

    Spokojnie - szybkość to nie wszystko. Moim zdaniem obecna cena SDI
    jest w sam raz - stały adres IP, regulamin nie zabrania udostępniania
    poza lokal, a technologia jest przestarzała czyli sprawdzona ;)

    pozdrawiam
    Marek

  • 9. Data: 2002-05-16 15:44:54
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Powiesz coś więcej???
    Jak masz coś ciekawgo to sendnij mi na priv.
    Ix1
    GG: 1008585
    ICQ: 144083452
    i...@w...pl