eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingcoś lajtowego - konsola
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 50

  • 11. Data: 2012-10-19 10:52:11
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >>
    > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >

    Tak jak napisałem wcześniej, odpaliłem to pod Wine (emulacja WinAPI
    pod Unixem) a X-y rządzą się nieco innymi prawami (X11 to protokół
    sieciowy a nie driver do grafiki :D). Co do trybów, to nie jestem zbyt
    biegły w "gołym" WinAPI, ale pewnie o możliwe tryby jakoś się system
    odpytać da (bo DirectX, to w razie czego sobie włączy skalowanie :D).


  • 12. Data: 2012-10-19 11:19:14
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    Dnia 19.10.2012 Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> napisał/a:
    > kenobi donosi :
    >>> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >> mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >>
    > Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    > Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    > Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >
    > Sławek

    Hehe :D Ciekawe, u mnie (też Wine) opcja fullscreen działa, ale
    rozdzielczości po prostu się nie przełączają :D Pewnie driver Intela
    nie jest najlepiej napisany (a że X-server chodzi z uprawnieniami
    roota, to ma swobodny dostęp do sprzętu i coś nabroił :D).


  • 13. Data: 2012-10-19 11:31:00
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 10:48:01 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba
    napisał:
    > kenobi donosi :
    >
    > >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >
    > > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >
    > >
    >
    > Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >
    > Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >
    > Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >
    >
    normalnie to jest zwykle wywolanie tak ze
    nie ja raczej odpowiadam za tego freeze

    void changeResolution(int width, int height, int bpp, int rate=0)
    {
    DEVMODE fullscreenSettings;

    EnumDisplaySettings(NULL, 0, &fullscreenSettings);

    fullscreenSettings.dmPelsWidth = width;
    fullscreenSettings.dmPelsHeight = height;
    fullscreenSettings.dmBitsPerPel = bpp;
    fullscreenSettings.dmDisplayFrequency = rate;
    fullscreenSettings.dmFields = DM_PELSWIDTH |
    DM_PELSHEIGHT |
    DM_BITSPERPEL
    | DM_DISPLAYFREQUENCY
    ;

    bool isChangeSuccessful = ChangeDisplaySettings(&fullscreenSettings,
    CDS_FULLSCREEN) == DISP_CHANGE_SUCCESSFUL;


    }

    i wywolania

    if(Key=='1') changeResolution(320, 200, 32);
    if(Key=='2') changeResolution(512, 384, 32);
    if(Key=='3') changeResolution(640, 480, 32);
    if(Key=='4') changeResolution(800, 600, 32);
    if(Key=='5') changeResolution(1024, 768, 32);

    u mnie pod xp bardzo ladnie dziala ale ktos
    chyba z win 7 mowil mi ze u niego nie ma reakcji na 1 i 2 dziala tylko 3 (i pewnie 4
    5)


  • 14. Data: 2012-10-19 11:32:50
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Obiekt obserwowany: "Baranosiu"
    Wyniki obserwacji :
    >
    > Hehe :D Ciekawe, u mnie (też Wine) opcja fullscreen działa, ale
    > rozdzielczości po prostu się nie przełączają :D Pewnie driver Intela
    > nie jest najlepiej napisany (a że X-server chodzi z uprawnieniami
    > roota, to ma swobodny dostęp do sprzętu i coś nabroił :D).
    >
    Przełączanie rozdziałek nie działa dopóki nie wyjdziesz z 'konsoli'
    (poleceniem leave)

    Sławek
    --
    ________ PRZY TWOJEJ KARMIE TRUDNO OCZEKIWAĆ AŻ MRÓWKI
    _/ __/ __/ (Równoumagicznienie)
    \__ \__ \___________________________________________________
    ____________
    /___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl


  • 15. Data: 2012-10-19 11:33:09
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 11:19:19 UTC+2 użytkownik Baranosiu napisał:
    > Dnia 19.10.2012 Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> napisał/a:
    >
    > > kenobi donosi :
    >
    > >>> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >
    > >> mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >
    > >>
    >
    > > Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >
    > > Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >
    > > Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >
    > >
    >
    > > Sławek
    >
    >
    >
    > Hehe :D Ciekawe, u mnie (też Wine) opcja fullscreen działa, ale
    >
    > rozdzielczości po prostu się nie przełączają :D Pewnie driver Intela
    >
    > nie jest najlepiej napisany (a że X-server chodzi z uprawnieniami
    >
    > roota, to ma swobodny dostęp do sprzętu i coś nabroił :D).

    jesli tak to polecalbym przelaczenie samemu pulpitu w niska rozdzialke bo konsola na
    duzej raczej kiepsko wyglada


  • 16. Data: 2012-10-19 11:43:58
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > W dniu piątek, 19 października 2012 10:48:01 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba
    napisał:
    >> kenobi donosi :
    >>
    >> >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >>
    >> > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >>
    >> >
    >>
    >> Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >>
    >> Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >>
    >> Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >>
    >>
    > normalnie to jest zwykle wywolanie tak ze
    > nie ja raczej odpowiadam za tego freeze
    >
    > void changeResolution(int width, int height, int bpp, int rate=0)
    > {
    > DEVMODE fullscreenSettings;
    >
    > EnumDisplaySettings(NULL, 0, &fullscreenSettings);
    >
    > fullscreenSettings.dmPelsWidth = width;
    > fullscreenSettings.dmPelsHeight = height;
    > fullscreenSettings.dmBitsPerPel = bpp;
    > fullscreenSettings.dmDisplayFrequency = rate;
    > fullscreenSettings.dmFields = DM_PELSWIDTH |
    > DM_PELSHEIGHT |
    > DM_BITSPERPEL
    > | DM_DISPLAYFREQUENCY
    > ;
    >
    > bool isChangeSuccessful = ChangeDisplaySettings(&fullscreenSettings,
    CDS_FULLSCREEN) == DISP_CHANGE_SUCCESSFUL;
    >
    >
    > }
    >
    > i wywolania
    >
    > if(Key=='1') changeResolution(320, 200, 32);
    > if(Key=='2') changeResolution(512, 384, 32);
    > if(Key=='3') changeResolution(640, 480, 32);
    > if(Key=='4') changeResolution(800, 600, 32);
    > if(Key=='5') changeResolution(1024, 768, 32);
    >
    > u mnie pod xp bardzo ladnie dziala ale ktos
    > chyba z win 7 mowil mi ze u niego nie ma reakcji na 1 i 2 dziala tylko 3 (i pewnie
    4 5)

    A to z tego co pamiętam, to działa mniej więcej tak, że jak wywołasz
    EnumDisplaySettings(NULL,0,&wskaznik); to tylko inicjujesz utworzenie
    "tablicy" wszystkich dostępnych trybów, a potem się jedzie pętlą i
    wywołuje EnumDisplaySettings tylko zamiast 0 jako drugiego argumentu
    wstawia się kolejno 1,2,3... itd. aż do momentu, kiedy ta funkcja
    zwróci FALSE (zero), oczywiście po każdym wywołaniu możesz sobie
    sprawdzić jakie dane funkcja Ci zwróciła w strukturze 'wskaznik' :D


  • 17. Data: 2012-10-19 11:55:46
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 11:44:00 UTC+2 użytkownik Baranosiu napisał:
    > Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    >
    > > W dniu piątek, 19 października 2012 10:48:01 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba
    napisał:
    >
    > >> kenobi donosi :
    >
    > >>
    >
    > >> >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >
    > >>
    >
    > >> > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >
    > >>
    >
    > >> >
    >
    > >>
    >
    > >> Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >
    > >>
    >
    > >> Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >
    > >>
    >
    > >> Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >
    > >>
    >
    > >>
    >
    > > normalnie to jest zwykle wywolanie tak ze
    >
    > > nie ja raczej odpowiadam za tego freeze
    >
    > >
    >
    > > void changeResolution(int width, int height, int bpp, int rate=0)
    >
    > > {
    >
    > > DEVMODE fullscreenSettings;
    >
    > >
    >
    > > EnumDisplaySettings(NULL, 0, &fullscreenSettings);
    >
    > >
    >
    > > fullscreenSettings.dmPelsWidth = width;
    >
    > > fullscreenSettings.dmPelsHeight = height;
    >
    > > fullscreenSettings.dmBitsPerPel = bpp;
    >
    > > fullscreenSettings.dmDisplayFrequency = rate;
    >
    > > fullscreenSettings.dmFields = DM_PELSWIDTH |
    >
    > > DM_PELSHEIGHT |
    >
    > > DM_BITSPERPEL
    >
    > > | DM_DISPLAYFREQUENCY
    >
    > > ;
    >
    > >
    >
    > > bool isChangeSuccessful = ChangeDisplaySettings(&fullscreenSettings,
    CDS_FULLSCREEN) == DISP_CHANGE_SUCCESSFUL;
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > }
    >
    > >
    >
    > > i wywolania
    >
    > >
    >
    > > if(Key=='1') changeResolution(320, 200, 32);
    >
    > > if(Key=='2') changeResolution(512, 384, 32);
    >
    > > if(Key=='3') changeResolution(640, 480, 32);
    >
    > > if(Key=='4') changeResolution(800, 600, 32);
    >
    > > if(Key=='5') changeResolution(1024, 768, 32);
    >
    > >
    >
    > > u mnie pod xp bardzo ladnie dziala ale ktos
    >
    > > chyba z win 7 mowil mi ze u niego nie ma reakcji na 1 i 2 dziala tylko 3 (i
    pewnie 4 5)
    >
    >
    >
    > A to z tego co pamiętam, to działa mniej więcej tak, że jak wywołasz
    >
    > EnumDisplaySettings(NULL,0,&wskaznik); to tylko inicjujesz utworzenie
    >
    > "tablicy" wszystkich dostępnych trybów, a potem się jedzie pętlą i
    >
    > wywołuje EnumDisplaySettings tylko zamiast 0 jako drugiego argumentu
    >
    > wstawia się kolejno 1,2,3... itd. aż do momentu, kiedy ta funkcja
    >
    > zwróci FALSE (zero), oczywiście po każdym wywołaniu możesz sobie
    >
    > sprawdzić jakie dane funkcja Ci zwróciła w strukturze 'wskaznik' :D

    no jeszcze sie tym nie interesowalem za
    duzo

    dorzucilem dla testow program console2 do
    tego samego zipa mozna wydawac polecania
    typu

    fullscreen 320 200 32

    i sprawdzac czy dziala, zakomentowalem tez
    linijeke ustawiajaca rate na zero bo to chyba
    wymuszalo najnizsze refreshrate i bez tego chyba
    lepiej dziala - jakby cos to escape wychodzi
    z progsa i rozdzialaka wraca do normalnej


  • 18. Data: 2012-10-19 12:01:00
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 11:55:46 UTC+2 użytkownik kenobi napisał:
    > W dniu piątek, 19 października 2012 11:44:00 UTC+2 użytkownik Baranosiu napisał:
    >
    > > Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    >
    > >
    >
    > > > W dniu piątek, 19 października 2012 10:48:01 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba
    napisał:
    >
    > >
    >
    > > >> kenobi donosi :
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> >
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >> Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > >>
    >
    > >
    >
    > > > normalnie to jest zwykle wywolanie tak ze
    >
    > >
    >
    > > > nie ja raczej odpowiadam za tego freeze
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > void changeResolution(int width, int height, int bpp, int rate=0)
    >
    > >
    >
    > > > {
    >
    > >
    >
    > > > DEVMODE fullscreenSettings;
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > EnumDisplaySettings(NULL, 0, &fullscreenSettings);
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > fullscreenSettings.dmPelsWidth = width;
    >
    > >
    >
    > > > fullscreenSettings.dmPelsHeight = height;
    >
    > >
    >
    > > > fullscreenSettings.dmBitsPerPel = bpp;
    >
    > >
    >
    > > > fullscreenSettings.dmDisplayFrequency = rate;
    >
    > >
    >
    > > > fullscreenSettings.dmFields = DM_PELSWIDTH |
    >
    > >
    >
    > > > DM_PELSHEIGHT |
    >
    > >
    >
    > > > DM_BITSPERPEL
    >
    > >
    >
    > > > | DM_DISPLAYFREQUENCY
    >
    > >
    >
    > > > ;
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > bool isChangeSuccessful = ChangeDisplaySettings(&fullscreenSettings,
    CDS_FULLSCREEN) == DISP_CHANGE_SUCCESSFUL;
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > }
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > i wywolania
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > if(Key=='1') changeResolution(320, 200, 32);
    >
    > >
    >
    > > > if(Key=='2') changeResolution(512, 384, 32);
    >
    > >
    >
    > > > if(Key=='3') changeResolution(640, 480, 32);
    >
    > >
    >
    > > > if(Key=='4') changeResolution(800, 600, 32);
    >
    > >
    >
    > > > if(Key=='5') changeResolution(1024, 768, 32);
    >
    > >
    >
    > > >
    >
    > >
    >
    > > > u mnie pod xp bardzo ladnie dziala ale ktos
    >
    > >
    >
    > > > chyba z win 7 mowil mi ze u niego nie ma reakcji na 1 i 2 dziala tylko 3 (i
    pewnie 4 5)
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > A to z tego co pamiętam, to działa mniej więcej tak, że jak wywołasz
    >
    > >
    >
    > > EnumDisplaySettings(NULL,0,&wskaznik); to tylko inicjujesz utworzenie
    >
    > >
    >
    > > "tablicy" wszystkich dostępnych trybów, a potem się jedzie pętlą i
    >
    > >
    >
    > > wywołuje EnumDisplaySettings tylko zamiast 0 jako drugiego argumentu
    >
    > >
    >
    > > wstawia się kolejno 1,2,3... itd. aż do momentu, kiedy ta funkcja
    >
    > >
    >
    > > zwróci FALSE (zero), oczywiście po każdym wywołaniu możesz sobie
    >
    > >
    >
    > > sprawdzić jakie dane funkcja Ci zwróciła w strukturze 'wskaznik' :D
    >
    >
    >
    > no jeszcze sie tym nie interesowalem za
    >
    > duzo
    >
    >
    >
    > dorzucilem dla testow program console2 do
    >
    > tego samego zipa mozna wydawac polecania
    >
    > typu
    >
    >
    >
    > fullscreen 320 200 32
    >
    >
    >
    > i sprawdzac czy dziala, zakomentowalem tez
    >
    > linijeke ustawiajaca rate na zero bo to chyba
    >
    > wymuszalo najnizsze refreshrate i bez tego chyba
    >
    > lepiej dziala - jakby cos to escape wychodzi
    >
    > z progsa i rozdzialaka wraca do normalnej


    jest to niedopracowane ale ma pewien potencjal
    bo to jest w odczuciu cos w rodzaju wlasnego osa do tego z dostepem do wnetrza
    wlasnego programu


  • 19. Data: 2012-10-19 12:37:57
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: Baranosiu <r...@w...pl>

    Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    > W dniu piątek, 19 października 2012 11:44:00 UTC+2 użytkownik Baranosiu napisał:
    >> Dnia 19.10.2012 kenobi <p...@g...com> napisał/a:
    >>
    >> > W dniu piątek, 19 października 2012 10:48:01 UTC+2 użytkownik Sławomir Szczyrba
    napisał:
    >>
    >> >> kenobi donosi :
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> >> > 320x200 512x384 640x480 - ale nie wszystkie
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> > mozesz powiedziec czy udaje sie odpalic w tych rozdzialkach ?
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> >
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> Hm, pod WINE zamroziło mi kartę grafiki (intel) na amen.
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> Musiałem odpiąć kompa od prądu.
    >>
    >> >>
    >>
    >> >> Boję się pytać, JAK ty te tryby graficzne ustawiasz...
    >>
    >> >>
    >>
    >> >>
    >>
    >> > normalnie to jest zwykle wywolanie tak ze
    >>
    >> > nie ja raczej odpowiadam za tego freeze
    >>
    >> >
    >>
    >> > void changeResolution(int width, int height, int bpp, int rate=0)
    >>
    >> > {
    >>
    >> > DEVMODE fullscreenSettings;
    >>
    >> >
    >>
    >> > EnumDisplaySettings(NULL, 0, &fullscreenSettings);
    >>
    >> >
    >>
    >> > fullscreenSettings.dmPelsWidth = width;
    >>
    >> > fullscreenSettings.dmPelsHeight = height;
    >>
    >> > fullscreenSettings.dmBitsPerPel = bpp;
    >>
    >> > fullscreenSettings.dmDisplayFrequency = rate;
    >>
    >> > fullscreenSettings.dmFields = DM_PELSWIDTH |
    >>
    >> > DM_PELSHEIGHT |
    >>
    >> > DM_BITSPERPEL
    >>
    >> > | DM_DISPLAYFREQUENCY
    >>
    >> > ;
    >>
    >> >
    >>
    >> > bool isChangeSuccessful = ChangeDisplaySettings(&fullscreenSettings,
    CDS_FULLSCREEN) == DISP_CHANGE_SUCCESSFUL;
    >>
    >> >
    >>
    >> >
    >>
    >> > }
    >>
    >> >
    >>
    >> > i wywolania
    >>
    >> >
    >>
    >> > if(Key=='1') changeResolution(320, 200, 32);
    >>
    >> > if(Key=='2') changeResolution(512, 384, 32);
    >>
    >> > if(Key=='3') changeResolution(640, 480, 32);
    >>
    >> > if(Key=='4') changeResolution(800, 600, 32);
    >>
    >> > if(Key=='5') changeResolution(1024, 768, 32);
    >>
    >> >
    >>
    >> > u mnie pod xp bardzo ladnie dziala ale ktos
    >>
    >> > chyba z win 7 mowil mi ze u niego nie ma reakcji na 1 i 2 dziala tylko 3 (i
    pewnie 4 5)
    >>
    >>
    >>
    >> A to z tego co pamiętam, to działa mniej więcej tak, że jak wywołasz
    >>
    >> EnumDisplaySettings(NULL,0,&wskaznik); to tylko inicjujesz utworzenie
    >>
    >> "tablicy" wszystkich dostępnych trybów, a potem się jedzie pętlą i
    >>
    >> wywołuje EnumDisplaySettings tylko zamiast 0 jako drugiego argumentu
    >>
    >> wstawia się kolejno 1,2,3... itd. aż do momentu, kiedy ta funkcja
    >>
    >> zwróci FALSE (zero), oczywiście po każdym wywołaniu możesz sobie
    >>
    >> sprawdzić jakie dane funkcja Ci zwróciła w strukturze 'wskaznik' :D
    >
    > no jeszcze sie tym nie interesowalem za
    > duzo
    >
    > dorzucilem dla testow program console2 do
    > tego samego zipa mozna wydawac polecania
    > typu
    >
    > fullscreen 320 200 32
    >
    > i sprawdzac czy dziala, zakomentowalem tez
    > linijeke ustawiajaca rate na zero bo to chyba
    > wymuszalo najnizsze refreshrate i bez tego chyba
    > lepiej dziala - jakby cos to escape wychodzi
    > z progsa i rozdzialaka wraca do normalnej
    >

    Tu masz jak używać EnumDisplaySettings:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desk
    top/dd162611(v=vs.85).aspx

    Szczególną uwagę zwróć na opis pola ipDevMode, PRZED wywołaniem tej
    funkcji do pola dmSize trzeba wstawić wielkość struktury DEVMODE i
    ustawić dmDriverExtra na dodatkowe dane drivera (lub zero), dopiero po
    tym wołasz EnumDisplaySettings(NULL,0,&wskaznik) co spowoduje
    "odpytanie" drivera o dostępne tryby. Kolejne tryby przeglądasz
    wstawiając jako drugi argument kolejne liczby naturalne (poczynając od
    1) i w strukturze 'wskaznik' dostajesz informacje o kolejnych trybach
    (i trzeba sprawdzać pole dmFields, czy odpowiednie bity są ustawione
    na 1, bo jeśli na 0, to znaczy, że odpowiadające mu pole w strukturze
    'wskaznik' nie zostalo ustawione przez driver, a więc zawiera "losowe"
    dane). Opis pól dmFields jest tu:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desk
    top/dd183565(v=vs.85).aspx
    Jeśli znajdziesz spełniający Twoje wymagania tryb (może pasować
    rozdzielczość, ale niektóre karty mają 24-bitowe TrueColor, a inne
    32-bitowy), to go ustawiasz przez ChangeDisplaySettings (nie
    modyfikujesz nic w strukturze na własną rękę! masz gotowca zwróconego
    przez driver a więc coś, co "na pewno" jest obsługiwane!). Opis
    ChangeDisplaySettings jest tu:
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desk
    top/dd183411(v=vs.85).aspx
    Możesz najpierw wywołać ChangeDisplaySettings z CDS_TEST dołożonym do
    dwflags aby sprawdzić, czy dana kombinacja przejdzie w trybie
    fullscreen :D
    Jeśli szukany przez Ciebie tryb nie jest obsługiwany przez kartę
    (czyli wywołując EnumDisplaySettings dojdziesz do "FALSE"), to nie ma
    sensu "siłowo" wołać ChangeDisplaySettings z na sztywno wpisanymi w
    program wartościami :D


  • 20. Data: 2012-10-19 13:27:14
    Temat: Re: coś lajtowego - konsola
    Od: kenobi <p...@g...com>

    no spox, mozna bedzie zobaczyc ogolnie
    temat dotyczyl troche czegos innego
    1) jak fajnie poprawic taka konsole by
    lepiej dzialala/wygladala (bede to pewnie
    badac)
    2) co mozna spod niej obslugiwac by bylo
    fajnie (konsola ma pewien potencjal)

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: