  • 1. Data: 2010-03-14 19:00:16
    Temat: coś do sprawdzania głębokości zbiornika ( z przetworzeniem sygnału)
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś się interesował, albo przychodzi coś do głowy:)
    myślę nad patentem typu echosonda, która podaje głębokość zbiornika - odl.
    do dna, ale z możlwością wyciągnięcia sygnału, czyli nie z wyśw. LCD, ale
    np. z jakimś wyjściem 4-20, 1-10V itp. żeby dało się do wykorzystać dalej.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-14 19:13:27
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Michał pisze:
> [...]
    > np. z jakimś wyjściem 4-20, 1-10V itp. żeby dało się do wykorzystać dalej.

    Prawie każdy czujnik ultradźwiękowy, poszukaj przykładowo
    Microsonic
    Lenze... przykładowo seria HRTU

    Popatrz na wyjście danych i przede wszystkim na zakres/kąt wiązki.
    Stosuję takie z powodzeniem.

    Irek.N.

  • 3. Data: 2010-03-14 19:54:14
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Prawie każdy czujnik ultradźwiękowy, poszukaj przykładowo
    > Microsonic
    > Lenze... przykładowo seria HRTU

    Dzieki za informacje, zerkne,
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2010-03-14 20:18:53
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

> [...]
    > Microsonic
    > Lenze... przykładowo seria HRTU
    >
    > Popatrz na wyjście danych i przede wszystkim na zakres/kąt wiązki.

    Witam ponownie, zerknąłem na Twoje typy, ale z tego co widzę, to max. zakres
    to 6m, szukam czegoś w zakresię kilkudziesięciu m.
    pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2010-03-14 20:22:41
    Od: PH <s...@w...pl>

    Michał pisze:

    > Witam ponownie, zerknąłem na Twoje typy, ale z tego co widzę, to max. zakres
    > to 6m, szukam czegoś w zakresię kilkudziesięciu m.
    > pozdrawiam

    Radarowe powinny wydolić. Kiedyś się interesowałem tymi
    http://www.introl.pl/katalog/poziom/index.html

    --
    PH

  • 6. Data: 2010-03-14 21:09:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-14 20:00, Michał pisze:

> [...]
    > np. z jakimś wyjściem 4-20, 1-10V itp. żeby dało się do wykorzystać dalej.

    Są echosondy z wyjściem szeregowym w protokole NMEA (zresztą po to aby
    standardowo je podłączać np. do GPSu na jachcie). Nie każda ma własny
    wyświetlacz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/