  • Data: 2015-02-15 19:11:40
    Temat: Re: coś dla dresów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Poczekaj trochę, pojeździsz rok czy dwa i wtedy się wypowiesz.

    Oczywiście.
    Ale tak jak pisałem juz kiedys - nie kupowałem na czuja - zebrałem troche
    opinii osób ktore juz korzystały z nalewek od jakiegos czasu.

    > Ja też byłem przeszczęśliwy że udało mi się zaoszczędzić i mam opony,
    > czy amortyzatory wyglądające jak nowe (niechby nawet założyć że tak
    > samo się sprawujące).

    Amortyzatory akurat ostatnio zmieniałem to załozyłem sachsa.
    Nie na wszystkim warto oszczedzac, nie wszystko mozna zreszta kupic duzo
    tansze.

    > Ale jak musiałem po krótkim czasie toczyć boje o zwrot kasy, bo się
    > popsuły, albo jak zużyły się dwa razy szybciej niż nowe, to już
    > przestałem być tak bardzo przekonany o sensowności tego zakupu.

    Oczywiście.
    Dotyczy to zwłaszcza trudno zakładalnych czesci.
    Przykładowo co ci d złe sprzegło ktore po reklamacji oddadzą ci kase, skoro
    wiecej od sprzegła albo drugie tyle kosztuje załozenie?
    Ale mam takiego mechanika co jak mu przywioze gówno to nie załozy! :)