  • Data: 2010-02-27 21:52:37
    Temat: Re: co zamiast i780?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 27 lut 2010 o 21:57 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > Zdjęcie z 3.3 Mpix zajmuje wielokrotnie więcej niż da się wysłać MMS,
    > odbiorca moze mieć telefon z zagraniczną kartą (więc za odbiór MMS płaci),
    > FB też skaluje zdjęcia itp...

    Czytasz co napisalem? SZYBKIE zjecia malo wazne, jak np, fotka z wakacji
    wysylam mmsem, bo wiecej nie potrzeba, zdjecia PRYWATNE wysylam na FB albo
    na picasse, to ze sie skaluje jest bezznaczenia, WAZNE zdjecia dla mnie
    wysylam sobie mailem, albo zgrywam przez kabelek z kompa, ale nigdy mi sie
    nie chce podlaczac kabelka..., szybciej mailem...

    > Widzę, że jesteś jak socjalizm - dzielnie walczysz z problemami
    > nieistniejącymi w innych systemach.

    jak juz napisalem w innym poscie obok, zdaje sobie sprawe z ograniczen,
    tylko ze zarownoe jeden os jak i drugi maja ograniczenia, i wybralem ten
    ktory ma ich mniej, tzn mniej dla mnie, wybralem ten ktory mi bardziej
    pasuje, Ty mozesz wybrac inny i nikt nie musi byc na nikogo zly..., na tym
    polega wolny rynek, i on weryfikuje ze WM nie jest bardzo popularny, a jego
    popularnosc cigle maleje...

    > o.. i w związku z tym nie dajesz innym prawa posiadania porządku w ksiązce
    > adresowej?

    Ale co ma dzwonienie do firmy z porzadkiem w ksiazce adresowej?

    A tak mi sie wlasnie przypomnialo, czy WM ma grupy kontaktowe? nie ma, wiec
    nie moge zrobic sobie np. Kontakty prywatne/Kontakty
    firmowe/Rodzina/Ulubione?

    Pozdrawiam
    Brzezi