    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co zamiast i780?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 20:10:49 +0100

    sob, 27 lut 2010 o 16:25 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > a co takiego uciążliwego? czym tak bardzo się różni wyszukiwanie po tysiącu
    > stron jednego dobrego programu od szukania jednego dobrego programu wśród
    > tysięcy badziewnych w androidowym sklepie?

    w tym, ze wystarczy ze skupie sie na tym czego szukam, a nie musze sie
    martwic gdzie tego szukac, poza tym, telefon nie jest wygodnym narzedzien
    do wyszukiwania po stronach www, jest po prostu aplikacja z lista
    programow, klikam "zainstaluj" i po kilku sekundach mam...

    > Bo jak na razie jedno i drugie sprowadza się do tego samego - wyszukania
    > odpowiednio zaufanego forum, na którym są informacje od innych osób, co
    > jest warte uwagi, a czego unikać.

    Nie szukam aplikacji ani opini na formu... nie potrzebuje tego... wiec nie
    wiem o czym piszesz

    >Najlepiej ze screenshotami.

    Tak, wiekszosc aplikacji podczas przedladania w GoogleMarket ma
    udostepnione screenshoty

    > przepraszam, zapomniałem, że w Androidzie trzeba hakować system, zeby
    > zrobić screenshota. A może się coś zmieniło ostatnio?

    Zapewniam Cie ze screenshoty udostepniane w GoogleMarket nie sa robione na
    telefonie...

    > tak, to prawda, akurat, masz w jednym miejscu - w pamięci telefonu, bo na
    > karcie się już nie da (nie w prosty, dostępny każdemu użytkownikowi sposób)

    Zdaje sie ze piszesz o czyms innym niz ja...

    > O.. to proszę, wytłumacz, jak znajdujesz?

    wchodze do aplikacji Market, wybieram opcje "Szukaj", wpisuje fraze, klikam
    na znaleziona aplikacje i klikam "Instaluj", juz...

    > No miesiąc próbowałem i ciągle
    > nie mogłem.

    To juz Twoj problem

    > Za każdym razem musiałem sciągać z 10-15 gównianych programów,
    > zanim w końcu znalazłem ten 16 który robił to co chciałem.

    Takie zycie, niezalezni czy to iphone, czy android, czy wm, czy symbian...
    jak nie sprawdzic czy dana aplikacj Ci odpowiada, to inaczej sie nie
    dowiesz...

    >Jak mi powiesz,
    > jak się szuka, to może się przekonam... Bo już 3 razy próbowałem i za
    > każdym razem dyskwalifikacja. A to był prosty zestaw czynności do
    > wykonania, który wykonuję w zasadzie z każdym moim telefonem.

    Nie mam pojecia z czym miales problem.

    Ustalmy tylko jedno, ja nie mam zamiaru prowadzic wojny co jest lepsze, bo
    mi to zwisa, mam jedno i drugie, jedno mi pasuje, drugie nie, tobie moze
    pasowac co innego, to Twoja sprawa...

    Pozdrawiam
    Brzezi