    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: co zamiast i780?
    Date: Sat, 27 Feb 2010 18:12:47 +0100

    > Sam telefon ograniczajac sie do funkcji czysto telefonowych + sms dziala
    > poprawnie,
    WOW to jesteś pierwszym który to napisał. Właśnie "lag" we wpisywaniu
    numeru z kawiatury jest najwiekszym minusem w ustach krytyków WM.
    Podobnie z przegladaniem ksiazki telefoniczej. naszczeście inaczej niż w
    np omni, zamiast "odpalać" ksiażke, wybieraz z kalwiatury nazwisko....
    > da sie dzwonic i odbierac polaczenia, da sie calkiem wygodnie
    > dzieki wbudowanej klawiatruze qwerty pisac smsy...
    > ale na tym zalety sie koncza... WM nie jest ergonomicznym system, na
    > poczatku jak bylem podjarany nowym telefonem i ze mam WM, probowalem szukac
    > i sciagac jakies rozne programy, aplikacje, tylko wlasnie, raz ze to
    > szukanie jest dosyc uciazliwe, dwa ze malo co ciekawego mozna znalesc...
    XP i inne produkty microsoftu też nie są ergonomiczne, wprowadzają swoje
    standardy, wymuszają głupie zachowania, jednak nikt ich nie krytykuje,
    poprostu dostosowuje sie outluka czy wywala IE zastępująć firefoxem. Co
    konkretnie zirytowało Cię w WM?

    > W androdzie mam wszystko na miejscu, czyli wyszukiwarka aplikacji gdzie
    > znajduje co potrzeba i klikam install, no i jest jednak sporo ciekawych
    > aplikacji... no i ergonomia i uzywalnosc nieporownywalna...
    Tyle ze nie opowiadasz tego babci, tyko bywalcom grupy GSM, wiec przejdź
    do konkretów. Czym nagrywasz rozmowy w Androidzie? jakie masz przypisane
    programy do klawiszy? potrafi zawibrować w momencie uzyskania połaczenia?

    > uzywam go jak musze...
    jak my wszyscy...

    ToMasz