  • Data: 2011-07-18 11:14:06
    Temat: Re: co zamiast Zafiry
    Od: "mz" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    news:imt72756q2jc28j2he8ao4bsfjbve1e0gg@4ax.com...
    >a ja wlasnie chcialbym kupic zafire I z tego rocznika lub mlodsza z
    > takim silnikiem.
    > Jak sie auto spisuje? Czy warto zakupić? Myslałem też o scenicu albo
    > touranie ale ten ostatni dosc drogi.

    Auto spisuje sie bardzo dobrze ale jak juz kupisz to proponuje zainteresowac sie
    pompą paliwa (u mnie 5 tys w pierwszym miesiącu poszło) Klimatyzacja, a
    konkretnie chłodnica też pójdzie za jakis czas do wymiany (w oplach "gniją").
    Reszta narazie od 2 lat jest ok.
    A tak z ciekawości po ile teraz możńa realnie kupić (sprzedać) taką Zafirę ?