  • Data: 2009-12-16 10:32:56
    Temat: Re: co z tym play !!!
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-16 08:37, jest pisze:
    > Ostatnio przy połaczeniu Edge reset jest nagminny , nie dzieje sie to
    > tylko mi
    > wytlumaczyc tego nie umiem , mam wrażenie ze Play sie nie stara w
    > zapewnieniu jakości

    Włożyłem dzisiaj modem do kompa i trwa "Rejestrowanie" już od 40 minut;)
    Pojawił się EDGE może ze dwa razy na te 40 minut i po kilkudziesięciu
    sekundach jest znowu rejestrowanie. Zasięg EDGE mam w ty miejscu pełny
    jeśli oczywiście uda się kartę zarejestrować;)

    Jeszcze nigdy nie było tak źle, jak sprawa będzie tak wyglądać w
    miejscu, gdzie korzystam z mobilnego internetu to się pożegnam z Playem.
    Takiej kaszany jeszcze nie miałem. Gdybym miał u nich abonament to bym
    chyba obgryzał ściany z nerwów;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |