  • 1. Data: 2010-09-22 08:15:23
    Temat: co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
    Od: plusz <p...@g...com>

    skończyła mi się umowa w Plusie - firmowa.

    mam pakiet kwotowy 50 zł netto i nokię E51 która jest ok (poza tym, że
    czasami się wiesza)
    wydzwaniam połowę, do wszystkich operatorów po równo, bez
    stacjonarnych

    korzystam z internetu - do 20 MB
    3-5 razy do roku korzystam z roamingu - przez 1-2 tygodnie, 5-10
    rozmów

    Czy ktoś analizował może ostatnio ofertę Plusa i może mi podpowiedzieć
    jaka taryfa może być dla mnie najbardziej korzystna i jaki telefon
    wybrać?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-09-22 08:30:21
    Temat: Re: co wybrać :) przedłużenie umowy Plus
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-22 10:15, plusz pisze:
> [...]
    >
    > Czy ktoś analizował może ostatnio ofertę Plusa i może mi podpowiedzieć
    > jaka taryfa może być dla mnie najbardziej korzystna

    pogadaj najpierw z konsultantem bo jak dobrze pogadasz to dostaniesz coś
    co będzie odpowiadało potrzebom

    i jaki telefon
    > wybrać?

    chłopie masz 3 lata ? wybierz taki jak ci odpowiada, skąd ktoś ma
    wiedzieć jaki ci będzie pasował z aktualnej oferty ? zapytaj co dają a
    potem kombinuj

  • 3. Data: 2010-09-22 09:51:35
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Sep 22, 10:30 am, boxfish <c...@g...pl> wrote:

    > pogadaj najpierw z konsultantem bo jak dobrze pogadasz to dostaniesz coś
    > co będzie odpowiadało potrzebom
    > i jaki telefon

    od tego zacząłem, niestety konsultant widzi to samo co ja w internecie
    - tylko chyba mu strona się nie wiesza
    on nie wie co może mi dac i pyta co chcę

    > chłopie masz 3 lata ? wybierz taki jak ci odpowiada, skąd ktoś ma
    > wiedzieć jaki ci będzie pasował z aktualnej oferty ? zapytaj co dają a
    > potem kombinuj

    odpowiedź konsultanta to: mamy prawie wszystkie telefony, proszę coś
    wybrać
    zawsze używałem nokię, ale ostatnie modele schodzą "na psy" więc
    zastanawiam się czy w ogóle istnieje alternatywa

    pytam na grupie, ponieważ mogło się okazać, że niedawno ktoś kto miał
    nokie e51 odnawiał umowę i na przykład wybrał nokie e52 lub e55 za 245
    netto

    poza tym, aby rozmawiać z konsultantem, muszę wiedzieć co udało się
    uzyskać innym - jak podpiszę umowę, to również się podzielę ta
    informacją
    obecnie rozważam właśnie nokie e52 lub zmianę pakietu na 30 zł netto
    i nie podpisywanie żadnej umowy.

    --
    plusz

  • 4. Data: 2010-09-22 10:33:16
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Napisać rezygnacje... z Plusa i prosbe o przeniesienie nr do Play
    ....moze dadza 10x100min na 10 miesiecy bez podpisywania umowy !!! ( ja
    dostalem !)

    Jesli nie to dowony prepaid bo TANIEJ ! niz abonament 50 PLN
    Telefon na wolnym rynku nawet na raty! bo wyjdzie taniej niz kupic tel od
    plusa nawtet w skali 1 roku

  • 5. Data: 2010-09-22 14:50:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Także rzuciłem okiem na Nokię E52, tyle tylko że pomimo iż droższy od E51, to nie
    wynika wprost ze znanych mi źródeł, że na E52 da
    się zainstalować aplikację Blackberry (na E51 była).

    -----

  • 6. Data: 2010-09-22 17:27:11
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Sep 22, 4:50 pm, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > Także rzuciłem okiem na Nokię E52, tyle tylko że pomimo iż droższy od E51, to nie
    wynika wprost ze znanych mi źródeł, że na E52 da
    > się zainstalować aplikację Blackberry (na E51 była).

    co to jest aplikacja blackberry? czyżby do serwerów blackberry mżna
    było sie podpiąć?

    --
    plusz

  • 7. Data: 2010-09-22 17:46:41
    Temat: Re: co wybraae :) przed?u?enie umowy Plus
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-22 12:33, M wrote:
    > bo wyjdzie taniej niz kupic tel od
    > plusa nawtet w skali 1 roku

    A jak nie wyjdzie?
    Taniej wychodza chyba telefony z mocno dolnej półki w abonamencie równym
    najniższemu doładowaniu...

    Wszystkie inne wychodzą za podobne lub

  • 8. Data: 2010-09-22 18:28:17
    Temat: Re: co wybraa :) przed3u?enie umowy Plus
    Od: "M" <u...@s...ru>

    > A jak nie wyjdzie?
    > Taniej wychodza chyba telefony z mocno dolnej półki w abonamencie równym
    > najniższemu doładowaniu...
    >
    > Wszystkie inne wychodzą za podobne lub

    60PLN Elastyczna w + to tylko 110min

    ....czlowiekowi potrzeba 60min bo nie wydzwaniaa

    Cyrograf + na 24miesice + TARYFA Elasyczn za 33.66
    i omnia II za 970 ( dolna polka ???)
    gdy w sklepie jest za 1000 :-))) PO CO ???

    Simplus 0.29 PLN z rozmowe do + , 0.29 z minute do Ery + 0.51 z min do
    Play
    okolo 20PLN !!! 100 w kieszeni po roku i bez cyrografu czekm na jakas
    promocje max

  • 9. Data: 2010-09-23 11:28:45
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    No tak.

    Nie musisz mieć koniecznie komórki oryginalnej Blackberry.

    Możesz mieć jeden z kilku innych modeli (m.in. niektóre Nokie i Ericcsony),
    załadować aplikację Blackberry i włączyć usługę BIS.

    Tyle ze zdaje się Nokia oferując własny Nokia mail odchodzi od oferowania
    aplikacji Blackberry na swoje słuchawki.

    Stąd moje pytanie, czy E52 da się załadować aplikacją Blackberry, np. od
    modelu E51 ?
    THX