  • 1. Data: 2010-09-21 21:11:01
    Temat: Play - blokada 0700 i miedzynarodowe - niemożliwa
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    Witam
    W punkcie Play poinformowano mnie, że nie ma możliwości włączenia
    blokady połączeń wychodzących na numery 0700 oraz numery zagraniczne.
    Czy faktycznie tak jest, czy może trzeba "uderzyć" gdzie indziej ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-09-21 22:35:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@k...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączeń wychodzących na numery 0700 oraz numery zagraniczne.
    > Czy faktycznie tak jest, czy może trzeba "uderzyć" gdzie indziej ?

    Zagraniczne mozna zawsze i bardzo latwo:

    *331*0000# - wszystko
    *331*0000*11# - tylko rozmowy

    Zagraniczne z wyjatkiem polaczen do Polski:
    *332*0000# - wszystko
    *332*0000*11# - tylko rozmowy

    standardowe haslo 0000 mozna zmienic (nie chce mi sie sprawdzac jakim kodem)
    Blokady wylaczamy #331*0000# #332*0000#

    0700 w ten sposob niestety nie zablokujesz

    Pozdrawiam
    SDD