  • 11. Data: 2011-03-29 18:18:26
    Temat: Re: co wy z tymi telefonami??
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-03-29 18:30, jedrus pisze:

    > Az strach sie bac co wypisuja na rowerach ;)

    no faktycznie, rowery nie mają dobrej prasy na grupie samochodowej i
    vice versa

  • 12. Data: 2011-03-29 19:31:53
    Od: Hikikomori San <h...@a...pl>

    Użytkownik Diabełson napisał:

    > no faktycznie, rowery nie mają dobrej prasy na grupie samochodowej i
    > vice versa

    i trąca gejem ;)

  • 13. Data: 2011-03-29 20:49:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 29 Mar 2011 18:30:46 +0200 osobnik zwany jedrus
    wystukał:

    > Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.pregierz

    pietnuję ukryte crosspostowanie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-03-30 06:28:35
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 16:24, Małyszomaniak pisze:
> [...]
    > tamten nie ma, ale za to ma co innego.
    > Głupie to, jak post cisieka o smartfonie QWERTY. Ja pindole

    ciśka...
    i nie co 3 miesiące, tylko co 30 w moim wypadku-stąd być może
    niepotrzebne dzielenie włosa na czworo
    whatever, koncepcje innych autorów, żeby się napić z okazji wiosny, albo
    poczytać inne grupy - słuszne :-)

  • 15. Data: 2011-03-31 06:06:47
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-03-29 20:18, Diabełson pisze:

    > no faktycznie, rowery nie mają dobrej prasy na grupie samochodowej i
    > vice versa

    No to nalezy wspopmniec tez kolejnem podziale zmotoryzowanych czyli o
    newsie dot. "walenia osbowych przez TIRy bo sa ponizej nog" czy jakos tak.
    Lewarek w zadek instruktorom od uczenia jazdy przyszlych TIRowcuuufff

    --
    jedrus
    Dopisz się -->> http://wolyn.btx.pl/do-posa-marka-rzsy.html

  • 16. Data: 2011-03-31 07:35:22
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "jedrus" <j...@w...btx.pl> napisał w wiadomości
    > No to nalezy wspopmniec tez kolejnem podziale zmotoryzowanych czyli o
    > newsie dot. "walenia osbowych przez TIRy bo sa ponizej nog" czy jakos tak.
    > Lewarek w zadek instruktorom od uczenia jazdy przyszlych TIRowcuuufff

    Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    Innymi słowy wyobraź sobie scenkę rodzajową
    Jedziesz rowerem, albo idziesz piechotą.
    Po drugiej stronie jezdni, jakiś szybki bezpiecznie jeżdżący japiszon w
    swoim bolidzie zajeżdża drogę cysternie z benzyną.
    Szofer cysterny hamuje, by nie zmiażdżyć osobówki. Ciągnik zwalnia, cysterna
    się obraca, zmiatając ciebie, inne auta, powodując pożar okolicy. Zginęło
    kilkudziesięciu, zamiast jednego idioty. Normalny kapelusznik wie, ze z
    TIRem nie wygra i nie idzie na ryzyko. Ryzykantom dajemy szanse. Albo im się
    uda albo nie.Ich wybór. Nie żałujemy ich.

  • 17. Data: 2011-03-31 07:42:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości news:

    >Normalny kapelusznik wie, ze z TIRem nie wygra i nie idzie na ryzyko.

    Mylisz pojęcia - po pierwsze kapelusznik nie jest normalny, po drugie nie
    musi iść na ryzyko, żeby zajechać drogę TIR-owi, jeśli się tak zdarzy to z
    powodu jego sieroctwa umysłowo-drogowego.

    W ogóle świadome decyzje na drodze i kapelusznik - to nie chodzi w parze,
    więc nie wciskaj kitu.

  • 18. Data: 2011-03-31 08:34:19
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl>

    W dniu 2011-03-31 09:35, .sp pisze:

    > Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    [...]

    Bredzisz cos. To tak jakby w szkole uczyli:
    Jak chcesz "skroic" nowa komorke uderzaj do babci/dziadka, bo
    mlodszy/silniejszy moze sie postawic.

  • 19. Data: 2011-03-31 09:09:16
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zastanów się po wielokroć. Może dojdziesz do wniosku, że to jest słuszne.
    > Innymi słowy wyobraź sobie scenkę rodzajową
    > Jedziesz rowerem - szybki bezpiecznie jeżdżący japiszon- zajeżdża drogę
    cysternie z benzyną.
    > Szofer cysterny ... zmiatając ciebie Zginęło ... jednego idioty. Nie
    żałujemy ich.

    Nawet nie musiałem nic pisać :-)
    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 20. Data: 2011-04-01 11:31:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małyszomaniak" <a...@s...pl> napisał
    > Wy tak na poważnie o tych telefonach? Podnieca was zmiana co 3
    > miesiące HTC na sratece czy samsunga XXX? Bo ten taki a ten
    > sraki, jeden ma to a tamten nie ma, ale za to ma co innego.

    Wiesz, niektorych podnieca. Kazdy ma jakies hobby - jeden telefony,
    inny samochody, trzeci panienki z agencji.

    A nawet jak sie nie zmienia co 3 miesiace, to co pewien czas
    zachodzi problem - co kupic.
    No wlasnie, co ? :-)

    J.