  • Data: 2011-04-07 09:13:21
    Temat: Re: co wy z tymi telefonami??
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "!sp" <s...@a...er> napisał w wiadomości
    news:injnt1$mc5$1@news.onet.pl...

    > W cywilizowanych krajach prawo jest prawem

    W cywilizowanych krajach, jak przed zakrętem jest limit 40, to przy 60
    większość wyleci z drogi.
    U nas większość przejedzie 80 tką bez żadnych problemów.

    W cywilizowanych krajach ruch jest prowadzony po sieci autostrad nie
    posiadających limitów prędkości, a nie wiejskimi drogami dla niepoznaki
    nazywanymi drogami krajowymi.

    W cywilizowanych krajach na jednej zielonej fali można przejechać pół
    miasta, a nie jedno skrzyżowanie tak jak u nas.

    Wszystko sprawdzone organoleptycznie (w praktyce).

    ERGO - jak limity będą takie jak w cywilizowanych krajach, a i drogi
    również, to z chęcią będę przestrzegał braku limitu na autostradzie. ;-)