  • 71. Data: 2012-04-24 22:59:11
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 20:20, Axel wrote:

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Jak to nielatwo? Siegasz od tylu pod fotel i wyciagasz...

    No i zepsułeś mi taką ładną dyskusję. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 72. Data: 2012-04-24 23:08:41
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Axel <a...@o...niespamuj.pl> napisał(a):

    > "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Rekawiczki, koc z folii aluminiowej i ustnik do sztucznego oddychania
    > jeszcze. Plastry to sie przydadza na wyjezdzie, ale na pewno nie przy
    > udzielaniu pomocy po wypadku.

    > Taaa... i rozumiem, ze co co rok wymieniasz tabletki (przeciez nie podasz
    > przeterminowanych), a zreszta i tak nie mozesz tylko bardziej takimi
    > tabletkami zaszkodzic niz pomoc. A przeciwbolowe to zonie mozesz podac, jak
    > ja w nocy glowa boli. Tyle, ze chyba nie bedziesz wtedy chodzil po nie do
> [...]
    teczka/30-wyposazenie-aptec
    > zki-samochodowej.html

    Weź się facet pierdolnij w łeb a potem dawaj dobre rady. I to bez gwarancji że
    posłucham. Bo w dobre rady jestem zaopatrzony do jakiegoś dziewięćdziesiątego
    drugiego roku życia. Apteczkę kupiłem bo mi się podobała. A co do leków. W
    Polsce wiele jest bez recepty. Przy zawale albo wylewie można awaryjnie podać
    Acard. To aspiryna. Im szybciej tym lepiej. Nawet na ulotce jest napisane że w
    sytuacji kryzysowej trzy tabletki i pogryźć żeby szybciej zadziałała. Przy
    duszności i niewielkim bólu w klatce piersiowej Validol . To taki mocno
    miętowy prawie cukierek do ssania. Akurat silne środki przeciwbólowe powinny
    być w każdej apteczce. W morfiną włącznie. W przypadku bolesnych obrażeń
    człowiek umiera ze stresu związanego z bólem. Amerykanie na to wpadki w czasie
    IIWŚ. Obrażenia małe a wykitował. Wykitował bo bardzo bolało. To wyposażyli
    wszystkich swoich żołnierzy w niezbędnik. Kawałek bandaża i jednorazówkę z
    morfiną. I śmiertelność spadła. Dostał kulkę to albo sam albo kolega dał mu
    działkę. Natychmiast przestało boleć, za moment odpłynął. Obudził się po
    operacji. Zawał, wylew nietrudno rozpoznać nawet laikowi. Warto żeby każdy
    znał podstawowe objawy. Przy otwartym złamaniu silny środek przeciwbólowy
    nikomu nie zaszkodzi a tylko może pomóc. Po skomplikowanych operacjach dają w
    szpitalu narkotyki i się nie boją bo to najmniej szkodliwe preparaty. Jak
    czegoś nie wiesz to łaskawie nie pisz bo tak jak teraz na głąba możesz wyjść.
    Jak bym miał 10 lat przeterminowaną aspirynę to bez wahania dał bym ją komuś
    kto by miał objawy zawału albo wylewu.

  • 73. Data: 2012-04-24 23:14:01
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jesteś blondynką?

    Blondynem, ale wiem do czego pijesz, będąc w środku nie przyda mi się, bo
    nie będę mógł wejść do zamarzniętego zamka, a Ty jesteś blondynką i nie
    pomyślałeś że chodzi o zapasowy sprej?

  • 74. Data: 2012-04-24 23:14:13
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Makarov 9mm. :)

    Nie wybieram się na wschód ;)

  • 75. Data: 2012-04-24 23:19:46
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    mumin <m...@d...in> napisał(a):

> [...]
    >
    > Blondynem, ale wiem do czego pijesz, będąc w środku nie przyda mi się, bo
    > nie będę mógł wejść do zamarzniętego zamka, a Ty jesteś blondynką i nie

    Przy schizofrenii chorzy noszą przy sobie wszystko co uznają że im się może
    przydać i to w dwóch egzemplarzach, bo co zrobią jak będą mieli jedną sztukę i
    się popsuje. Zamki to się smaruje jesienią jak jest ciepło. Przeciąga się
    uszczelki dowolnym woskiem samochodowym. Miejsca gdzie przylegają też. I nie
    trzeba wozić jednego rozmrażacza w schowku, drugiego w bagażniku a trzeciego w
    kieszeni na wypadek gdyby wszystkie drzwi i bagażnik zamarzły.

  • 76. Data: 2012-04-24 23:25:53
    Od: "mumin" <m...@d...in>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeciego w
    > kieszeni na wypadek gdyby wszystkie drzwi i bagażnik zamarzły.

    Dobra, może faktycznie nie do końca to było przemyślane i dopisałem z
    rozpędu.

  • 77. Data: 2012-04-24 23:37:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mumin,

    > Blondynem, ale wiem do czego pijesz, będąc w środku nie przyda mi się, bo
    > nie będę mógł wejść do zamarzniętego zamka, a Ty jesteś blondynką i nie
    > pomyślałeś że chodzi o zapasowy sprej?

    Zapasowy się trzyma w domu/pracy w cieple a nie w zamarzniętym
    schowku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2012-04-24 23:39:05
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin LEPEK

    > W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o
    > pełnoletnich...

    A nawet jesli, to czy ktos otwiera jeszcze zamki kluczem?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 79. Data: 2012-04-24 23:50:06
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):

    > Zapasowy się trzyma w domu/pracy w cieple a nie w zamarzniętym
    > schowku.

    Awaryjny na wypadek gdyby ten co w domu trzymasz nie zadziałał gdzie
    przechowujesz.

  • 80. Data: 2012-04-24 23:51:08
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    mumin <m...@d...in> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dobra, może faktycznie nie do końca to było przemyślane i dopisałem z
    > rozpędu.

    Nie ma sprawy.