  • 31. Data: 2012-04-24 19:21:14
    Temat: co wozicie w schowku?
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    GPSa i okulary przeciwsloneczne.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 32. Data: 2012-04-24 19:49:11
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Tego nie można nazwać gaśnicą.

    Ty pewnie wozisz 20 kg.

  • 33. Data: 2012-04-24 19:51:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Hmmm, niech pomyślę... jakieś ładowarki (niekoniecznie pasujące do
    > aktualnego telefonu), drugą parę okularów, jakieś zdechłe paragony,
    > stary rachunek za wymianę oleju, gwarancję na opony (cholera wie które i
    > od którego samochodu), płyty CD (luzem ;)), jakieś żarówki (może i
    > dobre), zapalniczkę (albo dwie - nie wiem czy dobre), długopis, jakieś
    > spinacze, wizytówki, podwyżkę czynszu, cyrkiel i serwetki z McDonalda ;)
    > Pewnie mógłbym długo wymieniać różne dziwne rzeczy - żona parę dni temu
    > wiskała schowek u siebie, same ciekawostki ;) Trochę sie pojeździ to
> [...]

    O w mordę, jaki masz syf!

  • 34. Data: 2012-04-24 19:57:43
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a):

    > zwykłe, 1kg, jest to dwa razy więcej niż norma przewiduje, a i dwa razy
    > większa pewność że któraś zadziała, tak wiem na ile ta gaśnica wystarczy.

    > Powiedzmy że ta droższa z tych ogólnie dostępnych, nic więcej nie
    > potrzeba do czasu przyjazdu pogotowia. Ważniejsze jest opanowanie się i
    > mieć podstawową wiedzę co należy robić.
    To że droższa nie znaczy że lepiej wyposażona. Więcej plastrów może w niej
    być. Dobrze wyposażoną apteczkę kupiłem dawno temu od Rosjan na rynku. Jak by
    jakiś scyzoryk do niej dołożyć to spokojnie operację na otwartym sercu w
    warunkach polowych by się dało zrobić. Popatrzyłem co jest w apteczce u mnie w
    pracy. Duża walizeczka a w niej gówno. Same plastry i opatrunki. Nożyczki
    jeszcze są. I jeszcze kompres oziębiający. Napisali żeby potrząsnąć. Chyba nie
    działa. W tej Rosyjskiej było wszystko. Leki na serce, opaska uciskowa,
    amoniak a ampułkach, środki przeciwbólowe z tabletkach i takich małych
    jednorazowych ściskanych strzykawkach, aparacik do przetaczania krwi, jakieś
    preparaty dezynfekujące w tabletkach trochę plastrów i bandaży. No i nożyczki.
    Normalnie takie zajebiste że apteczki dawno nie mam a nożyczki prawie jak
    relikwia w domu urzędują. Jeszcze był rodzynek. Jak się ktoś dusi to takie coś
    do zrobienia dziury w szyi.

  • 35. Data: 2012-04-24 20:15:48
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "mumin" <m...@d...in> napisał w wiadomości
    > Dzięki za wszystkie informacje w moich poprzednich wątkach, bardzo się
    > przydało.
    > Teraz taki luźniejszy temat: co wozicie w swoich schowkach samochodowych?
    > Ja zamierzam tam trzymać:
    > latarkę, starą komórkę z ładowarką samochodową, rękawiczki, chusteczki,
    > gumy do żucia, kondomy :)
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Kable rozruchowe ale nie takie z marketu tylko grube z dobrymi końcówkami
    (stykami). Pompkę też nie jest źle mieć bo zimą przy minus 10 i więcej żaden
    kompresor na stacji nie działa.

  • 36. Data: 2012-04-24 20:16:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 20:15, Agent pisze:

    > Kable rozruchowe ale nie takie z marketu tylko grube z dobrymi
    > końcówkami (stykami). Pompkę też nie jest źle mieć bo zimą przy minus 10
    > i więcej żaden kompresor na stacji nie działa.

    Niezły masz schowek :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 37. Data: 2012-04-24 20:17:16
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Ja wożę podstawowe narzędzia.

  • 38. Data: 2012-04-24 20:20:25
    Od: "bonjur" <b...@w...pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > nie mam a nożyczki prawie jak relikwia w domu urzędują. Jeszcze był
    > rodzynek. Jak się ktoś dusi to takie coś do zrobienia dziury w szyi.

    Jako niewykwalifikowany ratownik i tak z tych farmaceutyków nie mozesz
    ( nie powinieneś) korzystać udzielając pomocy innym.

  • 39. Data: 2012-04-24 20:22:59
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    W Seicento nie mam schowka :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 40. Data: 2012-04-24 20:23:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 20:22, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > W Seicento nie mam schowka :)

    Masz - tylko on się "bagażnik" nazywa :)