  • 11. Data: 2012-04-24 17:44:59
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** mumin pisze tak:

    > Teraz taki luźniejszy temat: co wozicie w swoich schowkach
    > samochodowych?

    oświadczenie sprawcy wypadku, mapę Gdańska, szyszkę sosnową, cudze
    okulary, ładowarki, zapałki, starą złotówkę, scyzoryk, srubokręt-
    karzeł, starą Nokię, bezpieczniki, lusterko z Polą Raksą, kasetę
    Przyjaciele, długopis ... itd itd

    ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2012-04-24 17:45:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 24 Apr 2012 16:40:50 +0200, mumin wrote:

    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Rolka srebrnej taśmy :-)

  • 13. Data: 2012-04-24 17:45:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 16:25, Albercik wrote:

    > Apteczkę, tak jak i gaśnicę, nie wozi się dla siebie, ale aby udzielać
    > pomoc innym.

    I jak jej udzielisz, jeśli nie dasz rady wyciągnąć apteczki spod
    zakleszczonego pasażera?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-24 17:45:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 16:25, Arek wrote:

    > Wiedziałem, że na Twój błyskotliwy komentarz zawsze można liczyć. Wskaż
    > lepsze miejsce na apteczkę.

    Ja mam przypiętą na tylnej półce.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-04-24 17:52:22
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > Rolka srebrnej taśmy :-)

    rolka sraj tasmy;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 16. Data: 2012-04-24 18:06:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-24 17:25, Albercik pisze:

    > Apteczkę, tak jak i gaśnicę, nie wozi się dla siebie, ale aby udzielać
    > pomoc innym.

    Wozisz w samochodzie osobowym gaśnicę? To raczej rzadkość.

  • 17. Data: 2012-04-24 18:09:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-24 17:45, kamil pisze:

    > Ja mam przypiętą na tylnej półce.

    Ja mam w miejscach fabrycznie do tego przystosowanych - w jednym
    samochodzie jest przypięta paskiem po lewej stronie z tyłu (specjalne
    przetłoczenie w okolicach nadkola), w drugim jest w zapasie w takim
    specjalnym "koszu".

  • 18. Data: 2012-04-24 18:12:51
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.04.2012 17:45, kamil pisze:

    > I jak jej udzielisz, jeśli nie dasz rady wyciągnąć apteczki spod
    > zakleszczonego pasażera?

    jeżeli sytuacja jest tak kiepska że pasażer jest zakleszczony, to moja
    apteczka raczej mi w niczym nie pomoże. Tu trzeba liczyć na osoby z
    zewnątrz ze swoimi apteczkami(o ile w ogóle będzie można pomóc mając
    tylko apteczkę), które to leżą pod fotelami tych osób z zewnątrz i nie
    są zakleszczone. I vice versa, jak ja udzielam pomocy to mogę wyjąc
    swoją apteczkę spod swojego fotela, ponieważ to nie ja ani mój pasażer
    nie jesteśmy zakleszczeni. Kapujesz?
    Chyba ze mówisz o sytuacji gdzie to wypadek zdarzył się na odludziu, ale
    to wtedy i tak lepiej mieć apteczkę zakleszczoną pod fotelem, niż
    zakleszczona w bagażniku.

  • 19. Data: 2012-04-24 18:14:26
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.04.2012 18:06, Artur Maśląg pisze:

    > Wozisz w samochodzie osobowym gaśnicę? To raczej rzadkość.

    tak, wożę gaśnicę, ba nawet dwie, apteczkę też i to dobrze wyposażoną.

  • 20. Data: 2012-04-24 18:18:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:42, Lewis pisze:

    > Makarov 9mm. :)

    Masz mały schowek. Do XC2V zmieści się M82 :D