  • 101. Data: 2012-04-25 12:45:33
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 12:44, J.F pisze:

    > Chyba nie jest. Jest klient w starej javie (MIDP) ?

    Google Maps na Nokii E65 działało. Chyba właśnie w Javie.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 102. Data: 2012-04-25 12:50:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" napisał w
    W dniu 2012-04-24 20:47, to pisze:

    >masz coś do pełnoletnich albo prawie pełnoletnich? ;-)
    >W moim 17 latku dziurkę na kluczyk mam tylko w stacyjce, schowku oraz
    >drzwiach pasażera i bagażnika..

    Bo to wszystko zalezy - w scierce nic nie zamarzalo, a w kadecie jak
    nie dziurki to zamki, jak nie zamki to uszczelki, a najczesciej to
    wszystko naraz :-)

    J.

  • 103. Data: 2012-04-25 12:53:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    > Zamki to się smaruje jesienią jak jest ciepło. Przeciąga się
    >uszczelki dowolnym woskiem samochodowym. Miejsca gdzie przylegają
    >też.

    A wosk nie szkodzi uszczelkom ?
    "dowolny" to moze byc ropopochodny, a zwykla guma ropy nie lubi.

    J.

  • 104. Data: 2012-04-25 12:55:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości
    >To jeszcze istnieja telefony bez map? Myslalem ze to juz tylko w
    >starych filmach ;)

    Wbrew pozorom to cala masa.

    I nie mylic "z mapami" z "z mozliwoscia zakupienia programu
    nawigacyjnego".

    J.

  • 105. Data: 2012-04-25 13:07:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 25 Apr 2012 12:55:42 +0200, J.F wrote:

    > Wbrew pozorom to cala masa.
    >
    > I nie mylic "z mapami" z "z mozliwoscia zakupienia programu
    > nawigacyjnego".

    Do tego większość oprogramowania nawigacji nie trzyma map offline w pamięci
    telefonu, a łączy się z internetem.
    W głębszym buszu się okazuje że internetu nie ma, nie ma więc i map.

  • 106. Data: 2012-04-25 13:11:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-25 12:23, J.F pisze:
    (...)
    > Bo Ty to bys nawet kulke z lozyska zepsul :-)

    Ja? Nawet tego nie dotykałem ;)

    > Ja sobie kiedys tez testowalem dwie naraz, i chwale, bo obie unisono "za
    > 500m w prawo", "za 200m w prawo", juz widze ten zakret, juz skrecam, a
    > NE "za 100m w prawo". Bo to nastepny mial byc.

    Tak szczerze to nie do końca rozumiem co chciałeś przekazać ;)

    > Odmozdza ... moze troche,

    Nawet bardzo :)

    > jak sie za mlodu nauczylo z mapa chodzic to i
    > na starosc umiejetnosci zostaja.

    Mapa i okolice uczą orientacji w terenie i pozwalają na szybką
    ocenę kierunku jazdy - nawigacja tego nie uczy.

    > A trzeba przyznac ze nawigacja wiele
    > zalet ma.

    No ba - każda rzecz ma jakieś zalety ;)

    > Co moze przerazac to sytuacja gdy "blyslo, trzaslo, zgaslo,
    > jestem gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem i gdzie mam dalej jechac ?".

    To jedno - drugie gorsze, to bezmyślne korzystanie ze wskazówek
    nawigacji.

    > A tak nawiasem mowiac - mala ankieta dla grupowiczow spoza
    > dolnoslaskiego - wiecie gdzie lezy Lubawka ? Tak choczby z grubsza gdzie
    > i - jak tam sie jedzie. A Kudowa ?

    Ja wiem :)

    > Bo jak nie wiecie, to nie radze jechac obwodnica wroclawia bez
    > najnowszej nawigacji.

    Aż tak dobrze?

    > I na Google nie ma co liczyc, bo sa opoznieni o rok.

    Google to w ogóle potrafi pokazać dziwne rzeczy.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 107. Data: 2012-04-25 13:12:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-24 16:40:50 +0200, "mumin" <m...@d...in> said:

    > co wozicie w swoich schowkach samochodowych?
    > Ja zamierzam tam trzymać:
    > latarkę,

    Taką na korbkę.

    > starą komórkę z ładowarką samochodową,

    Bez sensnu.

    > rękawiczki,

    To nie tam.

    > chusteczki,

    To w innym schowku.

    > gumy do żucia

    To przy sobie.

    > , kondomy :)

    Z kurw przydrożnych nie korzystam, więc nie.

    > mapę,

    Polski?

    > okulary przeciwsłoneczne,

    Po co?

    > a zimą rozmrażacz do zamków

    Zajebiście. Jak chcesz się dostać do schowka, skoro to nie kabriolet?

    > i skrobaczkę.

    W schowku? Bez senensu.

    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Papiery ubezpieczeniowe, czysty papier, ołówek i długopis.

    --
    Bydlę

  • 108. Data: 2012-04-25 13:20:17
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Axel,

    Po pierwsze sa aplikacje pozwalajace zaladowac kawalek mapy do telefonu, wtedy i bez
    zasiegu sie obejdziesz. Po drugie szansa ze akurat sie zgubisz, nie bedziesz mial
    zasiegu, nie zaladujesz mapy, nie bedzie kogo zapytac o droge jest mz mizerna. Mowimy
    o jezdzie samochodem w Polsce, nie trekkingu w Himajach.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 109. Data: 2012-04-25 13:23:32
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Tomasz,

    Sa aplikacje pozwalajace zaladowac mapy do korzystania offline. No i tych miesc gdzie
    w PL nie ma zasiegu to tak wiele nie ma.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 110. Data: 2012-04-25 13:26:46
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    J.F,

    Mowa o wozeniu mapy papierowej vs elektronicznej. Zeby byla jasnosc, nie wtracajmy
    tutaj nawigacji bo nie o tym mowimy. Mapa papierowa tez sama nie nawiguje.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: