  • Data: 2012-04-25 20:16:50
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-25 19:20, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 25 Apr 2012 07:34:32 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
    (...)

    > Raz, i to mi wystarczy: na komorke nie mozna liczyc :-)

    Jak sam wiesz, ja zasadniczo nie narzekam, niemniej różnie to może być.
    Pewnie gdybym zmienił operatora to bym zaczął narzekać, a porównanie
    mam.

    > Co do NE - on sobie chyba spory kawal trasy trzyma w pamieci i chwilowy
    > zanik mu nie straszny.

    NE trzyma całą trasę - dociągać zaczyna dopiero po zjechaniu z
    wcześniej wyznaczonej trasy. Testowane w Europie ;) Tak przynajmniej
    było jakiś czas temu i tak też wyjaśniano jak minimalizować transfer
    w roamingu. Żeby nie było oczywiście "młodo i zdrowo" - z racji
    błędów w sofcie (już nie pamiętam NE czy SE) NE mi kiedyś "zdechło"
    oczywiście poza Polską i w ramach szukania rozwiązania dopłaciłem
    kolejnych parę euro, by to znaleźć. No, ale

    > Ale trzeba go wlaczyc wczesniej, a nie wtedy jak sie
    > czlowiek zgubi :-)

    No ba ;)