  • Data: 2012-04-24 18:12:51
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2012 17:45, kamil pisze:

    > I jak jej udzielisz, jeśli nie dasz rady wyciągnąć apteczki spod
    > zakleszczonego pasażera?

    jeżeli sytuacja jest tak kiepska że pasażer jest zakleszczony, to moja
    apteczka raczej mi w niczym nie pomoże. Tu trzeba liczyć na osoby z
    zewnątrz ze swoimi apteczkami(o ile w ogóle będzie można pomóc mając
    tylko apteczkę), które to leżą pod fotelami tych osób z zewnątrz i nie
    są zakleszczone. I vice versa, jak ja udzielam pomocy to mogę wyjąc
    swoją apteczkę spod swojego fotela, ponieważ to nie ja ani mój pasażer
    nie jesteśmy zakleszczeni. Kapujesz?
    Chyba ze mówisz o sytuacji gdzie to wypadek zdarzył się na odludziu, ale
    to wtedy i tak lepiej mieć apteczkę zakleszczoną pod fotelem, niż
    zakleszczona w bagażniku.