  • 31. Data: 2010-01-22 06:50:54
    Temat: Re: co wbrać? Nokia e52 vs BlackBerry 8300
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Jan 2010 18:03:13 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > Nokia Energy Profiler i zobacz ile prądu Ci ciągnie.

    Ok, dzięki za podpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 32. Data: 2010-02-05 14:49:48
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Nokia Energy Profiler i zobacz ile prądu Ci ciągnie.

    Już chyba znalazłem przyczynę:
    http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=66&t=34159
    W weekend zaktualizuję co trzeba i zobaczę czy będzie poprawa.
    Na tą chwilę symptomy mam identyczne jak w topicu, który przytoczyłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 33. Data: 2010-02-05 19:14:39
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Seba napisal(a):

    > http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?f=66&t=34159
    > W weekend zaktualizuję co trzeba i zobaczę czy będzie poprawa.
    > Na tą chwilę symptomy mam identyczne jak w topicu, który przytoczyłem.

    zmierz wtedy pobór prądu i wrzuć tu na grupę - potomni będą mieli z czym
    porównać :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 34. Data: 2010-02-08 07:45:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 19:14:39 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > zmierz wtedy pobór prądu i wrzuć tu na grupę - potomni będą mieli z czym
    > porównać :)

    Po zaaplikowaniu rozwiązań tam wskazanych zużycie prądu spadło do
    poziomu notowanego w tamtym topicu (odpowiednie zrzuty są tam pokazane -
    nie będę ich dublował).
    W 'idle' zużycie prądu jest w końcu na b. niskim poziomie - żadnych
    niepokojących 'pików' co kilkadziesiąt sekund już nie ma.

    Już widzę że telefon będzie działał (podczas jednego cyklu ładowania)
    znacznie dłużej aniżeli wcześniej - spokojnie przeżył weekend, pokazując
    na tą chwilę jeszcze ponad połowę pojemności baterii, co mu się
    wcześniej nie zdarzało.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.