  • 21. Data: 2010-01-16 18:03:15
    Temat: Re: [OT]Re: co wbrać? Nokia e52 vs BlackBerry 8300
    Od: q...@o...pl

    poreba wrote:

    > Nieintencjonalne uruchamianie

    Czyżby chodziło o "przypadkowe"?

  • 22. Data: 2010-01-18 09:54:15
    Temat: Re: co wbrać? Nokia e52 vs BlackBerry 8300
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:20:27 +0100, MarekM napisał(a):

    > Podepnę się, bo mam właśnie dylemat: E52 czy E71?

    Ja po prawie rocznym użytkowaniu E71 widzę dwie wady tego telefonu -
    bateria (mam kłopot żeby mi weekend bez ładowania wytrzymała - przy
    naprawdę sporadycznym użytkowaniu telefonu w tym czasie) i jakość
    obudowy (o ile szybka jest w miarę wytrzymała, to lakier pokrywający
    plastiki rysuje się i odpryskuje zauważalnie).
    Wszystkie inne cechy użytkowe tego telefonu zaliczyłbym do pozytywów -
    IMO to jeden z lepszych produktów w tej klasie użytkowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 23. Data: 2010-01-18 11:10:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ma od samego początku. Tylko, że modele "by Google" są z niego z
    > premedytacją kastrowane, bo w końcu by google więc masz korzystać z Google
    > a nie skakać na boki.
    > Wszystkie pozostałe, oraz modele "by Google" ale z modyfikowanym softem
    > (np. Cyanogen) łączą się bez najmniejszego problemu.

    Bzdura.... Android NIE MA w wersji do 1.6 klienta exchange.
    HTC dodalo wlasnego klienta stad telefony z Sense maja klienta.

    Podobnie jak w telefonach HTC zmienil klienta poczty/sms i ksiazke
    adresowa. Ba nawet browser wyglada inaczej.

  • 24. Data: 2010-01-19 15:38:16
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Seba zapodal(a):

    > bateria (mam kłopot żeby mi weekend bez ładowania wytrzymała - przy
    > naprawdę sporadycznym użytkowaniu telefonu w tym czasie) i jakość

    coś jest nie tak, u mnie przy małym korzystaniu trzyma o wiele dłużej.
    Może spróbuj zmierzyć zużycie energii.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 25. Data: 2010-01-19 23:36:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 00:37:24 +0100, Formika napisał(a):

    > Za 18zl netto/mc naprawde warto.

    za 18 zł netto na miesiąc można mieć dodatkowy telefon i brak middleware w
    połączeniu z własnym serwerem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-01-19 23:37:24
    Od: Formika <s...@f...pl>

    LET ki pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Wybieram telefon, i z tego co przejrzałem pozostaje mi wybór pomiedzy dwoma
    > 'słuchawkami' wymienionymi w tytule (e52, bb8300).
    > BlackBerry nie ma gps, ogólnie to zdaje się model z niższej półki ale za to

    A skad ty jeszcze chcesz wziasc 8300? chyba jakas uzywke. Terminal fajny
    i sprawdzony ale z tamtej generacji to juz raczej 8310 z gps.

    Dzisiaj sprzedaje sie w Polsce BB9000, BB8900, BB8520
    z tych 3 tylko ostatni nie ma gps i to "w uproszczeniu" nastepca 8300
    polecam 8900. Znacznie tanszy niz 9000, nie ma co prawda 3g ale to nie
    ma wiekszego znaczenia bo protokol BB optymalizuje przesylane dane co
    widac po rachunkach w roamingu.

    Nad dyskusja nad roznicami miedzy BB a innymi systemami nie bede
    dyskutowal. Ci co raz zaczeli uzywac BB to rozumieja dlaczego jest to
    najszybciej rozwijajaca sie firma branzy telco i dlaczego teraz nokia
    zaczyna kopiowac BIS wypuszczajac Nokia email.
    Dla tych co nie probowali BB nawet 10emaili nie przekona ;)
    Jak masz mozliwosc wez BB na 2 tygodnie do testow to sam zrozumiesz.
    DO podpiecia do exchange wystarczy BIS o ile exchange ma otwarty dostep
    przez OWA, oczywiscie jak chcesz pelne polaczenie z Exchange (kalendarz,
    ksiazka korporacyjna, intranet) zrobione w sposob bezpieczny to musisz
    miec BES. wersja Proffesional ma starter kit z 1 CAL za free.
    Mozesz tez uzyc redirectora na komputerze w biurze ale to kombinacja nie
    uzywana ;(
    Jako alternatywa do podpiecia z exchange jest tez AstraSync (49USD/rok)
    mozesz tez uzyc googlesync w polaczeniu z gmail jesli na bezpieczenstwie
    ci nie zalezy.
    Za 18zl netto/mc naprawde warto.

    NOC dla europy znajduje sie pod Londynem a nie w Kanadzie
    Awarie bb byc moze dlatego wywoluja takie emocje ze jak sie zdarza to sa
    pewna egzotyka, cos jak zepsuty Rolls-Royce na poboczu ;)

    Nokia E52 tez bardzo fajny telefon, swiadczacy o postepach ze strony
    Nokii chociaz nadal ma troche niedopatrzen ;(,tylko ze on nie ma QWERTY,
    wiec wybierasz miedzy zupelnie roznymi koncepcjami.

    W kazdym razie co z tych dwoch rzeczy wybierzesz to bedziesz zadowolony.

  • 27. Data: 2010-01-20 07:20:08
    Od: Formika <s...@f...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > za 18 zł netto na miesiąc można mieć dodatkowy telefon i brak middleware w
    > połączeniu z własnym serwerem.

    i nielimitowana transmisje danych?

  • 28. Data: 2010-01-20 09:26:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 08:20:08 +0100, Formika napisał(a):

    > i nielimitowana transmisje danych?

    co "nielimitowaną transmisję danych"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-01-21 16:19:30
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 15:38:16 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

    > coś jest nie tak, u mnie przy małym korzystaniu trzyma o wiele dłużej.
    > Może spróbuj zmierzyć zużycie energii.

    W sensie że jak?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 30. Data: 2010-01-21 18:03:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Seba napisal(a):

    > W sensie że jak?

    Nokia Energy Profiler i zobacz ile prądu Ci ciągnie.

    --
    pozdrawiam, Zbylut