  • Data: 2015-06-22 19:24:22
    Temat: Re: co w cenie 10 tys PLN?
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Verso (jeśli o nich mowa) były robione w Turcji, ale nie wiem czy także w
    > tych rocznikach (z pewnością te późniejsze, bo rozglądałem się za taką
    > wersją w okolicach 2008 roku). Trzeba znaleźć i rozkodować VIN. Na inne
    > rynki pewnie gdzie indziej.

    nie nie. e11 kombi. tak przynajmniej pisze i tak to wyglada.
    np taka
    http://otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-niezawodny-j
    aponczyk-krajowy-ID4p9cWs.html
    to normalne jest? 300 000, realnie moze i pol miliona przelotu i cena 5000 ?
    takie sa ceny na rynku E11 ???
    szukam jakiegos kombi w taniej kasie, wiec moze i toyota....