eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco w cenie 10 tys PLN?Re: co w cenie 10 tys PLN?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer03.am1!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <55852ffc$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <558540e0$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm49tu$9mm$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <mm49tu$9mm$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: co w cenie 10 tys PLN?
    Date: Sat, 20 Jun 2015 20:56:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 71
    Message-ID: <5585b76a$0$27512$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.246.227
    X-Trace: 1434826602 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27512 83.27.246.227:54321
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 594710289
    X-Received-Bytes: 4640
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564774
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:mm49tu$9mm$1@speranza.aioe.org...
    >W dniu 2015-06-20 o 12:31, Yogi(n) pisze:
    >
    >> 2). Jeżeli zaś nie masz tyle, to za corollą E11 (po lifcie, czyli
    >> 2000-2001 (tu już do dychy zmieścisz się spokojnie) a na pakiet
    >> startowy
    >> wydasz pewnie 2-3 tysiące. Auta nie do zdarcia, rudej nie znają (o
    >> ile
    >> nie naprawiane przez Mietka w stodole oczywiście),
    >
    > Oj, trzeba zajrzeć tu i tam - u mnie zjadło jedno tylne nadkole
    > (dziwiłem się, skąd woda w bagażniku, aż któregoś dnia schyliłem się
    > głębiej tam i odgiąłem tapicerkę, a moim oczom ukazała się... opona
    > ;) ).

    Ja na całym aucie (nie mówię o podłodze) miałem jeden (1!) odprysk od
    kamienia. Taki do gołej blachy. Na samym rancie nadkola, z lewej strony
    (przód). Ściemniało, ocynk się utlenił, ale rdzy ani śladu. Zamalowałem
    to po pół roku czy jakoś tak, samym bezbarwnym. Poza tym, lakier był
    pancerny. Od spodu, gdzie zaglądałem raz do roku, ani śladu rudej.
    Jakieś drobne kropki na wahaczach, ale podłoga, wydech, nadkola - zero.
    Auto było dokładnie myte po każdej zimie, ale żadnych dodatkowych
    zabiegów nie wykonywałem. Progi, drzwi, nadkola - jak z fabryki.

    >> - rozrząd (benzyna - łańcuch, diesel - pasek).
    >
    > W poprzednim silniku 4EFE z rozrządem też dramatu nie ma, bo pompa nie
    > jest napędzana paskiem rozrządu, a silnik jest bezkolizyjny, więc po
    > pęknięciu paska trzeba po prostu założyć nowy (testowane).

    Ja miałem z pierwszej serii VVTi, 1,4 97 KM. Wymieniłem pasek
    alternatora po 86 tys. razem z klockami z przodu. Tarcze oryginalne,
    amortyzatory, klocki z tyłu, łożyska dojechały do 150 tys, potem
    sprzedałem. Kiedyś prowadziłem regularny spis wszystkich wymienianych
    części (teraz tylko wpisuję daty przeglądów), przez dziewięć lat
    wymieniłem świece, płyn chłodzący (przy 60 tys.), klocki z przodu, radio
    i jedną felgę, bo się pogięła. Plus oczywiście opony, akumulator,
    filtry, olej, no ale to nie nowina w żadym samochodzie. Nadepnąłem też
    (łamiąc ją) na wajchę od otwierania klapki wlewu paliwa, ale dało się
    naprawić we własnym zakresie. Przez dziewięć lat wymieniłem chyba trzy
    żarówki - po jednej HB4 z przodu oraz jedną podświetlającą tablicę,
    reszta była oryginalna. Żadne inne auto nie wypadło tak dobrze pod
    względem ekspolatacji, żadnym też nie jeździłem dłużej niż 5 lat.
    Właściwie jedyna wada, to brak drzwi z tyłu i sprzedałem dlatego, że
    modzież dorosła i ciężko było się im przeciskać. Auto wystawiłem w lutym
    2009 w piątek koło południa, a sprzedane było w sobotę koło 9 rano
    (facet przyjechał z odległości 100 km, telefonicznie tylo chciał żebym
    podał VIN przed przyjazdem). Stało w garażu, pokonując w miesiącu ok.
    1000 km, a w lecie koło 5000 (większość po Polsce).

    >> zawieszenie
    >> miękkie (dla mnie - za miękkie),
    >
    > Jak dla mnie zawieszenie było jednym z większych atutów -
    > charakterystyka mi bardzo odpowiadała: drobnych nierówności nie było
    > czuć, ale właśnie wcale nie było ogólnie za miękko, a przy tym
    > prowadzenie neutralne (dało się łatwo ujęciem gazu tył wprowadzić w
    > poślizg). Poza tym nie sypało się, a jedyne rzeczy wymieniane
    > częściej - gumki stabilizatora - tanie i łatwe w wymianie.

    Auto b. dobrze się trzymało, ale zawsze (tj. i wcześniej i później)
    jeździłem twardszymi. Kwestia gustu IMHO.

    > Tylko kto sprzedaje Corollę E11 / E11U w dobrym stanie...

    No, tu może być problem ;-)

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: